کرمان - مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان اعلام کرد: روزانه هفتاد اتوبوس از استان کرمان زائران اربعین حسینی را به کربلای معلی منتقل می کنند.

۷۰ اتوبوس برای انتقال زائران کرمانی به کربلا اختصاص یافته است

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان افزود: روزانه هفتاد اتوبوس از استان کرمان زائران اربعین حسینی را به کربلای معلی منتقل می کنند.

مقبلی در نشست با مسئولان انجمن های حمل ونقل جاده ای استان کرمان افزود: ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای استان کرمان با ظرفیت بیش از پانصد دستگاه اتوبوس یکی از ایمن ترین ناوگانهای کشور به حساب می آید.

وی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین در طول این سفر پیش بینی کرد: امسال ۶۰ درصد از سهمیه ۴۰ هزار نفری استان کرمان با ناوگان عمومی جاده ای عازم سفر کربلا شوند.

مقبلی با بیان اینکه زائران اربعین حسینی می توانند از طریق سامانه اینترنتی payaneh.ir برای به تهیه بلیط اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد:قیمت این بلیط ها مانند پارسال ۱۱۰ هزار تومان است.

مقبلی افزود :سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ برای رسیدگی به شکایتها و انتقادات زائران از ناوگان حمل ونقل جاده ای و سامانه ۳۰۰۰۷۰۷۰ برای رسیدگی به شکایتها از شرایط مساجد و نمازخانه های بین راهی راه اندازی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان از نصب سامانه رصد مستقیم در اتوبوسهای زائران خبر داد و بیان داشت: پلیس نیز از طریق این سامانه به تخلفات احتمالی رانندگان اتوبوسها در طول مسیر رسیدگی می کند.

مقبلی خاطر نشان کرد :یک گروه ویژه روزانه اتوبوسهای زائران را قبل از عزیمت معاینه فنی می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.