سرپرست وزارت علوم، بر اجرایی شدن سریع توافق های پیشین تهران و جاکارتا در توسعه همکاری های علمی پژوهشی و فناورانه از جمله در زمینه تبادل استاد و دانشجو میان دو کشور تاکید کرد.

اجرای توافق های پیشین تهران و جاکارتا در حوزه علم و فناوری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از وزارت علوم، سید ضیاء هاشمی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با وزیر علوم و تحقیقات جمهوری اندونزی، بر اجرایی شدن سریع توافق های پیشین تهران و جاکارتا در توسعه همکاری های علمی پژوهشی و فناورانه از جمله در زمینه تبادل استاد و دانشجو میان دو کشور تاکید کرد.

وی گفت: تقویت روابط علمی با جمهوری اندونزی به عنوان بزرگترین کشور مسلمان جهان برای ایران اهمیت زیادی دارد و در همین راستا ملاقات رسمی وزیر علوم ایران با وزیر علوم و تحقیقات جمهوری اندونزی در دو سال گذشته برگزارشد.

وی با اشاره به تفاهم نامه همکاری مشترک ایران و اندونزی برای گسترش همکاری های علمی، برای اجرای شدن این تفاهم نامه به‌ویژه در زمینه تبادل استاد و دانشجو ابراز امیدواری کرد.

سرپرست وزارت علوم گفت: در سالهای پس از انقلاب اسلامی ایران و بخصوص در دو دهه اخیر در ایران پیشرفت های زیادی صورت گرفته است و ایران در بسیاری از موضوعات مرتبط با برنامه توسعه علمی می تواند به این کشور کمک کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.