تربت جام- فرمانده انتظامی تربت جام از افزایش ۱۵ درصدی نیرو پلیس در سطح پاسگاههای تربت جام خبر داد و گفت: اولویت پلیس امنیت مردم است و با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به خطر بیندازد با اقتدار برخورد می شود.

افزایش ۱۵ درصدی نیروی پلیس در تربت جام

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ هوشنگ کیانی ظهر امروزدرحاشیه تقدیراز خبرنگار این رسانه گفت: خبرنگارقدس آنلاین بعنوان یکی از اصحاب رسانه تربت جام توانسته است برای اعتلای شهرستان تربت جام تلاش کند واین عملکرد باعث دلگرمی پلیس خواهد شد.

وی گفت: خبرنگاران تربت جام بزودی بعنوان پلیس افتخاری تربت جام معرفی خواهند شد و امیدواریم این تعامل هرچه بیشتر تداوم داشته باشد تا مردم احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

فرمانده انتظامی تربت جام با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی نیرو پلیس درتربت جام گفت: اولویت پلیس مبارزه با اراذل  و اوباش در منطقه بوده است و طی چند روز تعدادی از اراذل که با نمایش قدرت از سلاح سرد و خالکوبی های خود درمنطقه صالح آباد احساس قدرت می کردند قدرت پوشالی آنها توسط قانون درهم شکسته شد و با دستگیری تعداد ۱۶ نفر از آنها تعدادی از آنها روانه زندان شدند.

سرهنگ هوشنگ کیانی درادامه ازملاقات های مردمی در روز دوشنبه هرهفته درتربت جام خبر داد و گفت: برای ملاقات های مردمی و انتقادهها و هرگونه شکایت و تقدیر از نیروی انتظامی شهروندان تربت جام می توانند در دفتر ۱۹۷ مقابل شهرداری حضور بهم رسانند و با تلفن ۵۲۵۲۷۸۱۲ تماس حاصل نمایند و رسالت نیروی انتظامی خدمت به جامعه و شهروندان تربت جام است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.