رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی امکان‌پذیر است گفت: ۶۰ درصد از قانون رفع موانع تولید اجرا نشده و برخی نیز نیازمند بازنگری است.

برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی امکان‌پذیر است

به گزارش قدس آنلاین، عزیز اکبریان امروز در نشست شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی برگزار شد با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مناسبی در برنامه ششم توسعه و برنامه بودجه وجود دارد اظهار داشت: رفع مشکلات اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی امکان‌پذیر است و با شعار محقق نمی‌شود و نباید به دولت امیدوار بود.

اکبریان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰ درصد از قانون رفع موانع تولید اجرا نشده است گفت: قانون رفع موانع تولید باید بازنگری شود و در صورت درخواست اتاق بازرگانی ایران و کرمانشاه در این قانون اصلاحاتی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه مستعد سرمایه‌گذاری و دارای ظرفیت‌های مناسبی برای صادرات است افزود: باید زمینه سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه فراهم شود و از سرمایه‌گذاران واقعی حمایت کرد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چنانچه بلندگوی رادیو از مجلس گرفته شود مجلس درست می‌شود و شعارها نیز به پایان می‌رسد.  

اکبریان با اشاره به اینکه دولت باید با اقتدار باید از مدیرانی که مانع‌تراشی می‌کنند را به کار نگیرد گفت: اقتصاد مقاومتی برای تمام مدیران کشور باید فصل‌الخطاب باشد.

وی با اشاره به ضرورت از بین بردن بروکراسی افزود: بسیاری از سرمایه‌گذاران نیازمند تسهیلات نیستند و تنها باید با از بین بردن بروکراسی به آنها کمک کرد.

اکبریان با بیان اینکه ترامپ هر تصمیمی که درباره برجام می‌خواهد بگیرد گفت: در مدت بعد از برجام تاکنون غیر از دعوا کاری انجام نشده است و همین دعواهای سیاسی و جناحی مشکلاات را برای ما ایجاد کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.