تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حضور ۱۵ دقیقه‌ای خبرنگاران و تحت تاثیر سر و صدای عجیب پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی برگزار شد.

come here  خسرو حیدری به برزای در تمرین استقلال!

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال بعد از تمرین وزنه‌ای که در سالن بدنسازی هتل المپیک پشت سر گذاشت از ساعت ۱۶ امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد.

* جابر انصاری در تمرین امروز آبی‌پوشان غایب بود و این بازیکن به دیدار با فولاد خوزستان نمی‌رسد. همچنین یعقوب کریمی به دلیل آسیب‌دیدگی امروز تنها به دویدن دور زمین پرداخت و تمرینات اختصاصی کرد.

* تمرین امروز آبی‌پوشان در حالی آغاز شد که سر و صدای عجیبی بر فضای ورزشگاه آزادی حکم‌فرما بود. با توجه به فعالیت رانندگان در پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری، سر و صدای عجیب، حاضران در ورزشگاه را تحت تاثیر قرار داده و این موضوع حتی روی تمرین آبی‌پوشان هم تأثیر داشت.

*بهنام برزای که وینفرد شفر مربی آلمانی خواستار حضورش در جمع آبی‌پوشان شده است امروز در محل تمرین آبی‌پوشان با لباس شخصی شرکت کرد و مورد استقبال همبازیانش قرار گرفت. ظاهراً قرار است برزای فعلاً در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کند و در صورت تائید شفر در نیم‌فصل به استقلال اضافه شود.

* هنگامی که برزای وارد زمین چمن شد در ابتدا مورد استقبال فرشید اسماعیلی و علی قربانی قرار گرفت و با آنها عکس یادگاری انداخت سپس خسرو حیدری وقتی برزای را دید از راه دور به او گفت Come Here که برزای با تعجب سوال کرد «من بیایم؟» حیدری با چهره‌ای خندان به برزای گفت پس انتظار داری من به سمت تو بیایم! که در این لحظه برزای به سمت هافبک آبی‌پوشان رفت و او را در آغوش گرفت. سپس امید نورافکن هم‌تیمی فصل گذشته خود را مورد استقبال قرار داد و خطاب به او گفت پس کی تمرین می‌کنی؟ که برزای پاسخ داد اول باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم.

* در ابتدای تمرین شفر بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت. وی بعد از صحبت پیرامون مسائل تاکتیکی، فوتبال درون تیمی برای آنها در نظر گرفت که این آیتم زیر نظر مک درمورت و شفر انجام شد.

* در ابتدای تمرین امروز شفر، داریوش شجاعیان را کنار کشید و از طریق مترجمش چند دقیقه‌ای با وی به صحبت پرداخت همچنین در ادامه سرور جباروف هافبک ازبکستانی نیز برای دقایقی با سرمربی استقلال به گفت‌وگو پرداخت.

* بعد از حدود ۲۰ دقیقه حضور خبرنگاران، مسئولان ورزشگاه آزادی به درخواست استقلالی‌ها خبرنگاران را به بیرون از زمین هدایت کرده و برای اولین بار تمرین آبی‌پوشان در حضور ۲۰ دقیقه‌ای خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی و در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.