اهواز- فرمانده انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی پاسدار و حافظ امنیتی است که مردم ایجاد می کنند.

نیروی انتظامی حافظ امنیتی است که مردم ایجاد می کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان،  نشست هم اندیشی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با سران طوایف، ریش سفیدان، متنفذین و معتمدین و افراد اثر گذار اجتماعی در راستای امنیت اجتماعی با حضور بیش از ۷۰ نفر از معتمدین و متنفذین اجتماعی، سران طوایف و بزرگان اقوام استان عصرامروز در سالن جلسات امام حسین (ع) برگزار شد.
سردار حیدر عباس زاده در ابتدای نشست با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدلله الحسین (ع) و یاران با وفایش، اظهار داشت: مردم استان خوزستان چه در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مبارزه با استعمار پیر انگلیس و چه بعد از پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی کارنامه درخشان و افتخارآمیزی را داشته اند و هرجای که نظام مقدس اسلامی به حضور آنها نیاز داشته، حضوری آگاهانه و با معرفت داشته اند.

وی ادامه داد: مردم خوزستان در هشت سال دفاع مقدس با ایثار، فداکاری، جانبازی و شهادت طلبی در شرایط سخت مقاومت کردند و شهدای ارزشمندی را تقدیم نظام و انقلاب کردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: بزرگان نقش اساسی و تعیین کننده ای در طوایف و ایل ها دارند و به تمام فرماندهان شهرستان ها ابلاغ شده که نشست های هم اندیشی برگزار و نکته نظرات را در راستای حل مسائل اجتماعی منتقل کنند.

سردار عباس زاده در پایان با بیان اینکه در مدت زمان حضور وی در استان خوزستان راهکارهای اجرایی مناسبی برای مقابله با جرایم مختلف در سطح استان با اولویت تیراندازی، سرقت های به عنف و مسلحانه به فرماندهان ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: در سراسر استان اتفاقات را تجزیه و تحلیل می کنیم و راهکارها و اقدامات پیش دستانه را در دستور کار قرار می دهیم و بحمدلله در این مدت حدود ۸۰ درصد وقوعات تیراندازی ها در سراسر استان توسط نیروی انتظامی کشف شده اند.

براساس این گزارش، در این نشست، تعدادی از بزرگان، سران اقوام و معتمدین اجتماعی به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص مسائل و آسیب های جامعه پرداختند و ضمن حمایت از نیروی انتظامی بر لزوم تعامل هرچه با مردم و ادارات بخصوص نیروی انتظامی در جهت رفع چالش ها و مشکلات اجتماعی که در راس آن تیراندازی های غیر مجاز موجود در سطح جامعه تاکید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.