مربی تیم ملی ایران گفت: جدال با میزبان جام جهانی بسیار مهم و برای ما یک افتخار است و سعی خواهیم کرد تا نمایش خوبی به یادگار بگذاریم.

کی‌روش: قول می‌دهم مقابل روسیه نمایش خوبی به یادگار بگذاریم

به گزارش قدس آنلاین، کارلوس کی‌روش در کنفرانس خبری پیش از دیدار دوستانه فردا مقابل روسیه اظهار داشت: اول از همه می‌خواهم بگویم که برای ما بازی در کازان و مقابل میزبان جام جهانی یک افتخار است. ما به شکلی عالی مرحله مقدماتی را گذراندیم ولی اکنون در جایگاهی دیگر ایستاده‌ایم. مهمترین هدف‌ ما برای این بازی، پیشرفت کردن و سریع شدن بوده و کسب یک تجربه عالی با یکی از شرکت کنندگان جام جهانی است. ما باید از لحاظ ذهنی نیز تقویت شویم.

وی در پاسخ به سوال اینکه آیا دیدار روسیه و کره جنوبی را مشاهده کرده است، ادامه داد: بله، بازی جذابی بود،‌ روسیه برد ولی کره جنوبی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. مهمترین فرق ما و اروپایی‌ها تجربه بوده و ما به خاطر همین اینجا حاضر شدیم. به نظرم روسیه در حال پیشرفت بوده و اکنون قدرتمند شده و از عمکردشان نسبت به جام کنفدراسیون‌ها منظم تر شده‌اند. این دیدار برای ما قبل از حضور در جام‌جهانی بسیار مهم است.

مربی تیم ملی ایران در خصوص رنکینگ فیفا نیز گفت: رنکینگ فیفا قدرت واقعی تیم‌ها را نشان نمی‌دهد. یک مقام موقتی بوده و به سرعت تغییر می‌کند. این رنکینگ بیش‌تر برای جذابیت عموم، طرفداران و خبرنگاران است. بسیار خوب بوده که در صدر این لیست قرار گرفتیم ولی نه بیشتر، در این خصوص کلاس جهانی بازی اروپا نسبت به آسیا بسیار بالاتر است. این تاریخ و سنت فوتبال بوده و ما سعی داریم که با جنگیدن، بهتر شویم.

کارلوس کی‌روش در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه در روسیه، بسیاری از مردم دیدار سوریه و ایران را تماشا کردند و عقیده دارند که ایران به حریف یک شانس هدیه داده گفت: در این خصوص می‌توانم بگویم که برزیلی‌ها هم در جام جهانی به آلمانی‌ها هدیه دادند. ما باید به تیم ملی سوریه احترام گذاریم. دیدار آنها با استرالیا نشان داد که از چه قدرتی برخوردارند. آنها برای این نتیجه جنگیده‌اند. این که ما در تمامی دیدارها پیروز شویم غیرممکن است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که گفت، شما به دفعات در روسیه بودی و نظر شما در خصوص کشورمان که میزبان جام جهانی شده است، چیست؟ تصریح کرد: من در سال 2008 با تیم منچستریونایتد در مسکو بودم. آن بازی بسیار خاطرات خوبی برای من به یادگار گذاشت و ما به یک پیروزی تاریخی دست پیدا کردیم. پس از آن چند بازی نیز به روسیه و دیگر شهر ها سفر کردم که مرا شگفت زده کرد که برنامه ریزی کشورتان بسیار منظم بود.

سرمربی ایران در خصوص نتیجه بازی فردا مقابل روسیه گفت: ما سعی داریم که از طرفدارانی که به استادیوم می‌آیند خوب پذیرایی کنیم. این مهمترین چیز در فوتبال است. می‌توانم قول دهم و ضمانت کنم که تیمم نمایش خوبی خواهد داشت و با سرعت بالا بازی سعی بر پیروزی خواهد داشت. مطمئنم که تجربه بسیار خوبی نصیبمان می‌شود و ما سعی داریم که نمایش خوبی به یادگار بگذاریم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.