گچساران - مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: طرح شناسنامه دار کردن برای بیش از ۷۰۰ موکب اربعین حسینی در راستای ساماندهی و ارتقای سطح خدمات دهی به زائران اربعین اجرا شد.

شناسنامه دار شدن بیش از ۷۰۰ موکب در کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرناز بیگی در همایش استانی واحد خواهران ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد در گچساران گفت: طرح شناسنامه دار کردن برای بیش از ۷۰۰ موکب اربعین حسینی در راستای ساماندهی و ارتقای سطح خدمات دهی به زائران اربعین اجرا شد.

وی بیان کرد: طرح شناسنامه دار کردن موکب ها، مشمول تمامی موکب‌های در مرز، طول مسیر و موکب‌های مستقر در شهر طول مسیر عراق است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته بیش از ۲ میلیون نفر زائر اربعین از ایران به عراق رفتند و امسال پیش بینی می‌شود این تعداد در سال جاری به ۳ میلیون نفر برسد.

بیگی تصریح کرد: امسال پنج میلیارد ریال تعهد ستاد بازسازی عتبات عالیات در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: فعالیت بانوان در ستاد بازسازی عتبات جایگاه خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد داشته است و بیش از ۵۰ درصد نذورات این استان از سوی بانوان جمع آوری شده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای امسال تاکنون با مشارکت خود در بازسازی عتبات عالیات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک کردند و از این میزان ۵۰ میلیون ریال طلاجات و مابقی در قالب نذورات نقدی و غیرنقدی بوده است.

وی افزود: مشارکت مردمی، روحیه معنوی و خدمت صادقانه همراه با خلوص نیت سرمایه اصلی ستاد بازسازی عتبات عالیات است.

بیگی ابراز کرد: برای تشکیل پرونده و ثبت نام در طرح شناسنامه‌دار کردن مواکب و دریافت پروانه فعالیت به دفاتر ستادهای بازسازی عتبات عالیات در سراسر کشور مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.