بانه- امام جمعه موقت بانه با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان ناامید کردن مردم از مسئولین نظام است، گفت: مسئولان خدمتگزاری به مردم را ملاک برنامه‌های کاری خود قرار بدهند.

هدف اصلی دشمنان "ناامید کردن مردم از مسئولان نظام" است

 به گزارش قدس انلاین، ماموستا جمال کریمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای دادگستری این شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، با اشاره به اتهامات اخیر عناصر ضدانقلاب به یکی از خانواده رئیس دستگاه قضا اظهار داشت: ناامید کردن مردم از مسئولین نظام، هدف اصلی دشمنان ملت از این اتهام بی‌اساس بود.

وی گفت: دستگاه قضایی کشور امروز نهادی مستقل و توانمند است و با بکارگیری قضات، نیروهای متعهد و توانمند تمام قد در برابر انواع تهدیدات و دشمنان نظام که با حمایت استکبار جهانی علیه این ملت صورت می‌گیرد، سینه سپر کرده است.

امام جمعه موقت بانه «تقوا و عدل الهی» را از ویژگی‌ها و مشخصات بارز قضات نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: براساس آیات و روایات اسلامی تقوا موجب رستگاری انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

ماموستا کریمی با بیان اینکه مسئولیت یک فرصت برای خدمتگزاری به مردم است، افزود: باید مسئولان خدمتگزاری به مردم را ملاک برنامه‌های کاری خود قرار بدهند چراکه این موقعیت‌ها زودگذر است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.