کرمانشاه- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای جمهوری اسلامی ایران که در نفت ۱۰۰ سال سابقه دارد وارد کردن بنزین ننگ محسوب می‌شود.

واردات بنزین برای ایران ننگ محسوب می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا مصری امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی برگزار شد با بیان اینکه عزمی برای رفع مشکلات در کشور وجود ندارد اظهار داشت: مشکلات کشور به طور مداوم نشخوار و تکرار می‌شود اما خبری از متولیان و رفع مشکلات نیست.

مصری با اشاره به اینکه نیروی انسانی که باید فرصت باشد اکنون به تهدید تبدیل شده است گفت: استقلال کشور هنگامی حاصل می‌شود که بی‌نیاز باشیم و غرور ملی وابسته به تولید و شاه‌بیت اقتصاد مقاومتی نیز در تولید است.

وی با اشاره به تهدیدات دشمن در زمینه تحریم بنزین افزود: برای جمهوری اسلامی ایران که در نفت ۱۰۰ سال سابقه دارد وارد کردن بنزین ننگ محسوب می‌شود.

مصری با بیان اینکه رشد در تولید نیازمند ایجاد شرایط یکسان برای تولیدکننده داخلی و خارجی است گفت: شرایط کنونی کشور و نظام بانکی و اداری به جای خدمت ضد تولید است.

وی با اشاره به اینکه در طول چهار سال گذشته لایحه‌ای از طرف دولت برای رفع موانع تولید وجود نداشته است گفت: چنانچه شرایط برای تولیدکننده داخلی فراهم نشود استقلال و نیروی انسانی تهدید می‌شوند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت آمریکا ۸۰۰ هزار نفر و دولت ژاپن ۳۵۰ هزار نفر حقوق‌بگیر دارد افزود: در ایران سه میلیون نفر از دولت حقوق دریافت می‌کنند بنابراین چیزی برای تولید باقی نمی‌ماند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.