رونالدینو ستاره پیشین تیم فوتبال میلان به هواداران این تیم وعده داد منتظر تیم رویایی خود برای فصل بعد باشند.

وعده رونالدینیو به هوادران میلان برای فصل بعد

به گزارش قدس آنلاین و ‌به نقل از اسکای ایتالیا، میلان در فصل جابه‌جایی تابستانی تغییرات زیادی داشت و هواداران این تیم امید زیادی داشتند که با مونتلای جوان نتایج خوبی به دست آوردند اما روسونری با وجود این که در تابستان هزینه زیادی کرد نتوانست عملکرد خوبی در فصل جاری از خود نشان دهد. کسب ۱۲ امتیاز از هفت بازی باعث شده اختلاف شاگردان مونتلا با صدر جدول به ۹ امتیاز افزایش پیدا کند.

رونالدینیو، ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل که سابقه بازی در میلان را دارد بر این باور است که روسونری فصل بعد شانس اصلی قهرمانی خواهد بود.

او گفت: فکر نمی‌کنم که میلان با توجه به شرایطی که دارد در فصل جاری قهرمان شود و حتی کار سختی برای کسب سهمیه هم دارد اما من به این تیم خوش بینم و بر این باورم که فصل بعد می‌تواند قهرمانی را در سری A به دست آورد. منتظر میلان فصل بعد باشید.

رونالدینیو ادامه داد: میلان تیم بزرگی است و غیر ممکن درباره این تیم وجود ندارد. میلان با توجه به تاریخ درخشانی که دارد می‌تواند دست به هر کاری بزند. هرگز فکر نمی‌کردم که برلوسکونی و موراتی دو باشگاه بزرگ میلان و اینتر را بفروشند. من روزهای بسیار خوبی را در میلان پشت سر گذاشتم و امیدوارم که این تیم به روزهای اوجش برگردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.