بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۹ کلاهبردار حرفه‌ای با ۱۴ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

انهدام باند کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام ۱۰ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه متهمان با ترفندهایی از قبیل جعل اسناد، امضا، و ... اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، تصریح کرد: ماموران با انجام  اقدامات پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی خاطر نشان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه ۹ متهم دستگیر، که در بازجویی از آنها به ۱۰ مورد کلاهبرداری به ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال اعتراف کردند.

سردار علیرضا مظاهری در پایان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، یاد آور شد: پلیس با هنجارشکنان و مجرمان به شدت برخورد می کند و تمام دغدغه پلیس آرامش و آسایش شهروندان در جامعه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.