یزد - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی یزد از اظهار تمایل سرمایه گذاران ترکیه ای برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی یزد در بخش نساجی استان خبر داد.

تولیدکنندگان ترکیه ای علاقمند به سرمایه گذاری در بخش نساجی یزد هستند

به گزارش قدس آنلاین، سید مسعود عظیمی در حاشیه بازدید تعدادی از سرمایه گذاران ترکیه از منطقه ویژه اقتصادی یزد اظهارداشت: با توجه به مزیت های قانونی پیش بینی شده برای سرمایه گذاری خارجی در این منطقه و موقعیت جغرافیایی آن و فراهم بودن کلیه امکانات زیرساختی مانند آب، برق، گاز، فاضلاب، تلفن و ... آمادگی برای جذب سرمایه گذاران خارجی در منطقه وجود دارد.
وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۴۰ واحد صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی یزد بهره برداری شده است، افزود: حضور صنایع نساجی در زمینه های مختلف، زمینه ایجاد واحدهای مرتبط با صنعت نساجی به ویژه در خصوص تکمیل البسه جین را توجیه پذیر کرده است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی یزد تصریح کرد: یزد سابقه طولانی یزد در بخش نساجی دارد و تعداد زیادی واحدهای مرتبط با این صنعت در استان مشغول به فعالیت هستند و حضور سرمایه‌گذاران خارجی در منطقه ویژه اقتصادی یزد، می تواند زمینه تعامل و تکمیل زنجیره های تولید و تامین را در این رشته صنعتی فراهم کند.
عظیمی خاطر نشان ساخت: نزدیکی به فرودگاه بین المللی یزد، نزدیکی به راه آهن سراسری و قرار داشتن در مرکز کشور موقعیت راهبردی را برای این منطقه بوجود آورده است که موجب علاقه مندی سرمایه گذاران خارجی برای حضور در این منطقه ویژه می شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.