یزد - مدیر مخابرات منطقه یزد گفت : شرکت مخابرات استان برای تامین نیازهای ارتباطی دستگاه های اجرایی و اطلاعاتی در برنامه ششم توسعه تمام همکاری های لازم را انجام می دهد.

مخابرات یزد برای تامین نیازهای ارتباطی در برنامه ششم توسعه همکاری می کند

به گزارش قدس آنلاین، مهدی مقوم در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با ارائه گزارشی از جایگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و وضعیت مخابراتی استان اظهار داشت: با تلاش متخصصان مخابراتی و همکاری مسئولان استان و دستگاه های اجرایی، خوشبختانه در حال حاضراستان یزد از بستر مناسبی برای بهره مندی از ارتباطات و فناوری اطلاعات برخوردار است و امیدواریم با همکاری تنگاتنگ دستگاه های اجرایی بتوانیم یاور خوبی برای آنان در اجرای وظایف و تکالیف برنامه ششم توسعه باشیم.

امجد رییس اداره برنامه ریزی مخابرات منطقه یزد نیز با یادآوری سرفصل های هشتگانه برنامه ششم توسعه، و برجسته بودن فصل زیربنایی ارتباطات ، گفت: هم اکنون بستر خوبی در زمینه فیبر نوری داریم و بر اساس نیازها امکان افزایش پهنای باند وجود دارد.

معاون شبکه مخابرات منطقه نیز در این نشست با اشاره به تحول چشمگیری که در زمینه تامین بسترهای سیستم انتقال و دیتا و فیبر نوری و دیگر فناوری های روز مخابراتی و ارتباطی در استان یزد صورت گرفته خاطر نشان ساخت: برای تحقق برنامه ششم توسعه ما هیچگونه محدودیتی برای واگذاری پهنای باند مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان نداریم.

مدیر تجاری مخابرات منطقه یزد نیز با اعلام آمادگی برای تامین بسترهای مخابراتی مورد نیاز برای تحقق برنامه ششم توسعه افزود: مخابرات منطقه یزد سرمایه گذاری های گسترده ای داشته تا بتواند نیازهای ارتباطی دستگاه های اجرایی را تامین کند، و دستگاه های اجرایی استان باید برای نیازهای خود اولویت بندی داشته باشند و برای تامین این نیازها با مخابرات تعامل داشته باشند.

امامی رییس اداره بازاریابی مخابرات منطقه یزد نیز با اشاره به ضرورت ارتقای وضعیت ارتباطی و فناوری اطلاعات دستگاه های اجرایی استان در سه سطح دسترسی، استفاده و مهارت های لازم، خواستار تشکیل نشست های چندجانبه با محوریت سازمان مدیریت وبرنامه ریزی و همکاری اداره کل فناوری اطلاعات استان برای احصای دقیق تر نیازها و اولویت های دستگاه های اجرایی استان به منظور ایفای وظایف و تکالیف برنامه ششم توسعه شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در این نشست ضمن استقبال از پیشگامی مخابرات برای همکاری در تحقق اهداف برنامه ششم توسعه، گفت: فناوری اطلاعات از هر زیرساخت دیگری مهم تر است و ما آمادگی داریم تا در بخش زیرساخت ها کمک کنیم تا رقابت بهتری شکل بگیرد.

محمد رضا نصیری زاده افزود: به منظور تامین نیازهای دستگاه هایی که در زمینه فراهم آوردن زیرساخت با محدودیت اعتبار روبرو هستند، بودجه متمرکزی داریم که این بودجه با توجه به وضع موجود و جمع بندی و اولویت بندی این نیازها توزیع خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.