اراک- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی گفت: تاکنون احکام ۶ نفر از مجموع ۳۳ شهردارمعرفی شده از سوی شوراهای اسلامی شهرهای استان مرکزی پس از تایید صلاحیت های لازم، صادر و ابلاغ شده است.

احکام ۶ نفر از شهرداران استان مرکزی صادر و ابلاغ شد

به گزارش قدس آنلاین، حسن قربانی در خصوص آخرین وضعیت شهرداران استان مرکزی گفت: استان مرکزی در مجموع دارای ۳۳ شهر و شهرداری است که کار انتخاب شهرداران این شهرها در مراحل مختلف در حال پیگیری است.

قربانی اظهار کرد: در حال حاضر حکم ۶ نفر از شهرداران که از سوی شوراهای اسلامی شهرها پیشنهاد شده بودند از سوی استاندار مرکزی صادر و ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: ابلاغ حکم ۱۸ شهردار دیگر نیز که از سوی شورا معرفی شده اند در حال پیگیری و انجام امور اداری است و شورای اسلامی ۹ شهر نیز در حال بررسی گزینه های شهرداری هستند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مرکزی در خصوص صدور حکم شهرداران گفت: صدور حکم شهرداران شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر جمعیت به عهده استاندار است و حکم شهرداران شهرهای بالاتر از این تعداد توسط وزیر کشور صادر می شود.

قربانی بیان کرد: در استان مرکزی دو شهر اراک و ساوه دارای جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر هستند که طبق قانون، حکم شهرداران این دو شهر توسط وزیر کشور صادر و ابلاغ می شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون دو شهردار منتخب برای شهر اراک و ساوه از استان مرکزی مرحله نهایی تائید صلاحیت را در وزارت کشور می گذرانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.