کرج- رییس هیئت تیراندازی استان البرز از رشد ۱۰۰ درصدی ورزشکاران سازمان یافته تیراندازی این استان خبرداد.

رشد ۱۰۰ درصدی ورزشکاران سازمان یافته تیراندازی در البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نرگس کشاورز گفت: در حال حاضر حدود ۶۰ تیرانداز در دو بخش تپانچه و تفنگ فعال هستند ضمن آنکه برای نخستین بار در رده سنی نوجوانان تیمی از البرززدر لیگ کشور شرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تجهیزات تیراندازی موجود در استان البرز مدت هاست به روز نشده است وهمین مساله بر کیفیت کار آموزش وتمرینات تاثیر منفی گذاشته است گفت: سالن مالک اشتر به عنوان تنها پایگاه قهرمانی این استان چندی پیش مورد بازسازی و تعمیرات قرار گرفت .

کشاورز افزود: علیرغم ایجاد فضای مناسب اما در بخش تجهیزات تیراندازی به خصوص سلاح دچار مشکل هستیم و کیفیت آموزشی را تحت تاثیر خود قرار داده است.

رییس هیئت تیراندازی استان البرز  با بیان اینکه ارگان های مختلف قول هایی را برای تجهیز سالن به امکانات به روز داده اند گفت: متاسفانه این وعده ها شکل عملی پیدا نکرده است و از این بابت اقدامی را شاهد نبوده ایم.

وی در پایان تصریح کرد:در آخرین ارزیابی صورت گرفته از استان ها که در سال ۹۴ صورت گرفت البرز در انتهای رده بندی جای داشته است که با توجه به تلاش های موثر دو سال اخیر این جایگاه به طور قطع ارتقا پیدا کرده و بالا تر آمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.