کرج- مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج از بهره برداری دو بوستان شهری در کلانشهر کرج طی دو ماه آینده خبر داد.

دو بوستان شهری «ظفر» و «طبیعت» در کرج به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیری شهری کرج، محمدرضا زین العابدینی اظهار کرد: طی برنامه ریزی و بررسی های به عمل آمده در کمیته هماهنگی که روز دوشنبه گذشته برگزار شد بهره برداری از بوستان ظفر در منطقه ۶ و مرحله اول بوستان طبیعت در منطقه ۱۱ تا یک ماه آتی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بوستان ظفر با مساحت ۸ هزار متر مربع و امکاناتی از قبیل پارکینگ، زمین بازی کودکان، آبخوری، بوفه و آلاچیق برای رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است ضمن آنکه وجود آبنما، آبشار و آبراهه ای به طول ۳۴ متر  نیز از ویژگی های بارز این بوستان بوده که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

زین العابدینی ادامه داد: بوستان طبیعت نیز که از جمله طرح های زیبای  منطقه ۱۱ شهرداری کرج  است با رویکردهای تفریحی، تفرجی، ورزش و پیاده روی، ایجاد ارتباط بیشتر با طبیعت و نهایتا استفاده بیشتر همشهریان از زیبایی های  نهفته طبیعت در دامنه های البرز و اطراف شهر، پایه گذاری شده و تا یک ماه آینده در مدار خدمت رسانی قرار می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.