گچساران- کاروان پیاده روی از شاهچراغ تا کربلا وارد گچساران شد، این کاروان شامل ۲۲ نفر است که از زرین دست فارس حرکت کرده و بطرف کربلا می رود.

کاروان پیاده روی حرم تا حرم وارد گچساران شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، کاروان پیاده روی از شاهچراغ تا کربلا وارد گچساران شد و مورد استقبال مردم و مسئولان  قرار گرفت .

این کاروان  شامل تعدادی زیادی از زائران آرامگاه امام حسین (ع)  بودند  که از امامزاده شاهچراغ فارس به قصد رفتن به کربلا در مسیر خود به گچساران وارد شدند.

رسول منصف سرپرست کاروان پیاده روی از شاهچراغ تا کربلا  گفت: این کاروان شامل ۲۲ نفر است که از زرین دست فارس حرکت کرده ایم و بطرف کربلا می رویم  و حدود ۴ سال است که این مسیر را پیاده روی می کنیم .

وی افزود: مسیر گچساران  مردمان خیلی خوب و باصفایی دارد و خدمات خیلی خوبی به ما داده اند و خدا را شکر هیچ چیزی کم و کسر برای ما نگذاشته اند و از وقتی به گچساران وارد شده ایم همه چیز برای ما فراهم شده است ، خدا این مردم را خیر دهد.

محمد جواد علوی یکی از این زائران گفت:خدا انشاالله این زیارت را نصیب همه مردم کند و ما امروز داریم به پابوس آقا ابا عبد الله (ع) می رویم و حسین سفینه نجات ما در دنیا و آخرت است.

حبیب الله شجاع فر یکی دیگر از زائران  گفت : ما از زرین دشت روستای زیرآب به قصد زیارت سرور و سالار شهیدان عالم در این مسیر پا گذاشته ایم و امیدواریم همه ی مردم مسلمان عالم در این مسیر قدم بگذارند.

صادق رفیعی پیرترین زائر در این کاروان گفت: استقبال مردم از ما خیلی خوب بود و آنقدر لطف و محبت داشتند که ما شرمنده ی اینهمه لطف و محبت مردمان گچساران شدیم ، هدف ما از این پیاده روی این است که در راه و مسیر امام حسین (ع) باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.