کرمان - رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در پرونده های مختلفی از جمله جاسوسی، فتنه ومقابله با مفاسد اقتصادی حرکت های اثر گذار خوبی با هماهنگی بین دو مجموعه سپاه و دادگستری استان صورت پذیرفته است.

سعی دستگاه قضائی اجرای عدالت است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان یدالله موحد اظهار داشت: با همکاری سپاه استان کرمان پرونده های مختلفی را دنبال کرده ایم و ثمرات و برکات خوبی را برای استان و نظام داشته است و امیدواریم روز به روز این همکاری ها در جهت حفظ منافع عمومی و نظام تقویت شود و همچون گذشته ادامه داشته باشد.

موحد بیان کرد: در همه پرونده ها خصوصا پرونده هایی با موضوعاتی همچون مفاسد اقتصادی تمام سعی دستگاه قضائی اجرای عدالت است که هیچگونه ظلمی به اطراف پرونده صورت نگیرد  و تنها قانون اجرا شود.

وی یادآور شد: کشور در یک موقعیت حساس وخطیری قرار دارد و امروز دشمنان ملت وانقلاب با تمام ظرفیت وارد میدان شده اند و ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده اند.

موحد تصریح کرد: امروز از سوی دشمنان نظام، ارکان نظام به ویژه قوه قضائیه و سپاه مورد انواع تهاجم ها قرار گرفته است که نشانگر این واقعیت است که این ارکان چه میزان اثرگذار بوده اند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: ارکان نظام با یک نگرش نوین و رویکرد هماهنگ موضوعات مختلف را در سطح ملی و استانی دنبال می کنند.

وی بر ضرورت حفظ انقلاب تاکید کرد وافزود: مجموعه قوه قضائیه چه در سطح ملی و استانی انقلابی عمل می کند و رسالت اصلی امروز این است که با هماهنگی  وهمدلی از موازین انقلاب و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.