رئیس‌ جمهور آمریکا در ادامه بدعهدی‌های واشنگتن در مصاحبه ای اعلام کرد که وی در قبال توافقات دولت قبل در این کشور، احساس مسئولیت نمی‌کند.

ترامپ: احساس مسئولیتی برای احترام به توافقات دولت قبل ندارم

به گزارش قدس آنلاین، درحالیکه ترامپ وعده داده است تا پیش از تاریخ ۱۵ ماه جاری میلادی یا حتی زودتر از نیمه ماه اکتبر اظهارنظرش درباره پایبندی ایران به توافق هسته ایِ ۱۴ جولای سال ۲۰۱۵ (۲۳ تیرماه ۱۳۹۴) موسوم به «برجام» را اعلام و چندبار نیز بر خلاف هشت گزارش پیشین آژانس بین المللی انرژی اتمی تهدید کرد که عدم پایبندی ایران را اعلام می کند؛ اکنون در مصاحبه ای اعلام کرده است که وی احساس مسئولیتی درباره احترام گذاشتن به توافقات دولت قبلی این کشور ندارد!

۴۵مین رئیس جمهور آمریکا در بخشی از این مصاحبه به پایگاه آمریکایی مذکور گفت: اوباماکِر را درنظر بگیرید. وضعیت کاملا آشفته است. آنچه داریم انجام می‌ دهیم این است که بگذاریم شناور بماند؛ اما حقیقت آن است که اوباماکر در حال غرق شدن است؛ شرکت‌ های بیمه در حال فرار هستند؛ آنها قبل از اینکه من بیایم فرار کردند.

ترامپ ادامه داد: رویکرد مشابهی در سیاست خارجی وجود داشته است؛ خواه توافق (هسته‌ای) ایران باشد، خواه توافق آب و هوایی پاریس، به ویژه توافقات تجارت آزاد.

زمانی که از وی سئوال شد، «آیا او درباره احترام گذاشتن به توافقات دولت قبل در این کشور (دولت اوباما) احساس مسئولیت نمی‌کند؟»، صراحتاً پاسخ داد: نه.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.