بندرعباس-استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت توسعه و زیباسازی جزایر این استان، گفت: باید از ظرفیت دستگاه‌ها از جمله بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای توسعه‌ی جزایر استفاده شود.

بنیاد برکت به توسعه‌ جزایر هرمزگان شتاب می دهد

قدس آنلاین-گروه استان ها: فریدون همتی اظهار داشت: باید علاوه بر توسعه و پیشرفت همه‌جانبه‌ی همه جزایر استان از جمله جزیره‌ هرمز، به معماری خاص و زیباسازی فضای محیطی آن‌ها نیز توجه کنیم، تا به جاذبه‌ی خوبی برای گردشگران برای سفر به این استان تبدیل شوند.

وی با اشاره به بحث توسعه و پیشرفت جزیره‌ هرمز و تفاهم‌نامه با بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زمینه‌ محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این جزیره، بیان داشت: مطالعات و بررسی‌های لازم در خصوص توسعه و پیشرفت همه‌جانبه‌ی جزیره‌ هرمز انجام گرفته که امیدواریم این مطالعات در خصوص دیگر جزایر نیز به سرعت انجام گیرد و در آینده‌ی نزدیک شاهد جزایر توسعه‌یافته و زیبا در استان هرمزگان باشیم.

استاندار هرمزگان به دستورالعمل ته‌لنجی اشاره کرد و اظهار داشت: بحث اجرای قانون ته‌لنجی نیز در سفر وزیر کشور به استان که به احتمال فراوان نیمه‌ اول آبان ماه انجام شود، پی‌گیری خواهد شد تا مردم استان بتوانند همانند مردم بوشهر از این دستورالعمل استفاده کنند و بهره‌مند شوند.

همتی با اشاره به نقش بنیاد برکت و سرمایه‌گذاری‌های این بنیاد در توسعه‌ استان، تصریح کرد: امیدواریم با روحیه‌ی جهادی که در بنیاد برکت وجود دارد و توجهی که مدیران استانی به توسعه‌ی جزایر دارند و با اقدام خوب دستگاه‌های محلی و ملی، روند توسعه‌ جزایر هرمزگان شتاب گیرد.

گفتنی است استان هvمزگان با دو هزار و ۴۰۰ کیلومتر ساحل دارای ۱۴ جزیره است که جزیره‌ی هرمز از جمله جزایر زیرمجموعه‌ی شهرستان قشم است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.