مشهد- چندی پیش دستگاه‌ام آرای بیمارستان قائم(عج) با مشکل مواجه شد که این مشکل فنی موجب شد تا خدمات مربوط به بخش‌ام آرای در این بیمارستان به کلی تعطیل شود.

انتقال بخش اعصاب بیمارستان قائم به بیمارستان همسایه

قدس آنلاین-گروه استان ها-هاشم رسائی فر: این تعطیلی که حدود ۱۰ روزی هم به طول انجامید، سبب شد تا بیمارانی که نیازمند به گرفتن‌ام آرای بودند در این بیمارستان سرگردان باشند و خیلی از آن‌ها مجبور بودند برای خدمات‌ام آرای به بیمارستان‌های دیگر بویژه بیمارستان امام رضا(ع) مراجعه کنند یا منتقل شوند.

یکی از بیماران بیمارستان قائم مشهد که از تعطیلی بخش‌ام آرای آن هم به دلیل نبود قطعه دستگاه شاکی بود به خبرنگار ما گفت: بیمارستانی که سال‌های سال است فعالیت دارد و روزانه چندین و چند بیمار به آن مراجعه می‌کنند، خیلی جالب نیست که به خاطر نقص فنی و نبود یک قطعه بخش مهمی مثل‌ام آرای آن تعطیل باشد.

وی در ادامه افزود: چندین روز است که من در اینجا بستری هستم هر بار که نیاز به گرفتن‌ام آرای چه برای خودم چه برای بقیه بیمارانی که در بخش ما بودند، لازم بوده، ناگزیر باید با آمبولانس به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل می‌شدیم تا خدمات‌ام آرای را بگیریم. در بیمارستان امام رضا(ع) نیز به دلیل ازدحام و شلوغی که بعضاً در بخش‌ام آرای آن ناشی از بیماران دو بیمارستان و بقیه بیماران به وجود می‌آمد، خیلی سرگردان و مستأصل می‌ماندیم تا کارمان انجام شود.

همراه یکی دیگر از بیماران نیز با توجه به مشکلاتی که برای انتقال بیمارش به بیمارستان دیگری مانند امام رضا(ع) و جا به جایی هایی که باید انجام می‌شد، اظهار داشت: بیمارستان بزرگی مثل قائم نباید هیچ وقت دچار اینچنین مشکلی شود، باید مسئولان خیلی زود در پی رفع مشکلاتی اینچنینی باشند تا مشکلات بیماران و همراهی‌های آن‌ها کمتر شود و بهبودی زودتر حاصل شود.

دکتر مصطفی داستانی،رئیس بیمارستان قائم(عج) مشهد در خصوص وضعیت بخش‌ام ارای و تعطیلی آن به خبرنگار ما گفت: دستگاه‌ام آرای بیمارستان حدود یک هفته قبل به دلیل نقص فنی در یک قسمت آن ازمدار خارج شد و بخش فنی بیمارستان وقتی بررسی کردند، یکی از قطعات دستگاه را دچار نقص و از کار افتادکی اعلام کردند که در این مدت یک هفته قطعه تهیه شد و دستگاه‌ام آرای بیمارستان راه اندازی مجدد گردید.

رئیس بیمارستان قائم(عج) مشهد همچنین درباره مراجعه زیاد بیماران این بیمارستان به بیمارستان امام رضا(ع) برای گرفتن خدمات پزشکی اظهار داشت: ما با ارتباط خوبی که با بیمارستان امام رضا(ع) داریم و همکاری خوبی که این بیمارستان با ما داشته است در مدت زمانی که بخش زیادی از بیمارستان قائم(عج) دچار تعمیرات است، بخش هایی مثل اعصاب بیمارستان خودمان را به ساختمان بیمارستان امام رضا(ع) ۲منتقل کرده‌ایم و در آنجا همه خدمات پزشکی را به بیماران ارائه می‌نماییم، تا زمانی که بخش‌های در حال تعمیرات مرتب شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.