مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال می گوید این تیم به یک سرمربی در حد کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ نیاز دارد.

استقلال یک مربی در حد کی روش و برانکو می خواهد/ کاش افتخاری آن شب به برنامه نود نمی رفت

به گزارش قدس آنلاین، بهرام افشارزاده درباره وضعیت باشگاه استقلال گفت: البته هواداران خیلی لطف دارند. اما این را بگویم که من مدیریت باشگاه استقلال را به خاطر جناب گودرزی قبول کردم. من آن زمان مشاور بین‌الملل بودم. آقای گودرزی به بن‌بست‌هایی خورده بودند و مجبور شدند که از من استفاده کنند. با هر یک از دوستان که در این مورد صحبت کردم یا تلفنی مشورت کردم، هیچکس تائید نکرد که من به باشگاه استقلال بروم. من به خاطر مسایل دیگر به استقلال نیامدم و در باشگاه استقلال هم موفق عمل کردم. من بک‌گراندی در ورزش داشتم، ورزشکاران، مدیران و مربیان من را به خوبی می‌شناختند، حالا نمی‌خواهم زیاد به گذشته برگردم اما کاش افتخاری آن شب به برنامه ۹۰ نمی‌رفت. حضور افتخاری در آن برنامه باعث شد که به نفرات و کل باشگاه لطمه وارد شود. وقتی حرمت بزرگتر و کوچکتری از بین می‌رود، بازگشت به حالت اولیه بسیار سخت است. البته با توجه به فضای ملتهبی که در ورزش و فوتبال کشور وجود دارد از آقای تاج می‌خواهم که به این مسائل ورود کند و جلوی التهاب فوتبال را بگیرد. در مدتی که در باشگاه استقلال حضور داشتم، فهمیدم به غیر از مردمی که روی سکو وجود دارند و در ورزشگاه می‌نشیند بسیاری از مقامات کشور از نمایندگان مجلس گرفته تا سایر اقشار جامعه به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس عشق می‌ورزند. مردم با باخت‌های این تیم‌ها ناراحت و غمگین می‌شوند و با بردهایشان شاداب می‌شوند. امیدوارم با مدیریت فعلی باشگاه استقلال شرایط و وضعیت موجود مدیریت شود.

وی افزود: هواداران استقلال هم باید بدانند که فعلاً باشگاه با این مدیریت در حال اداره شدن است و خودشان را با این شرایط وفق بدهند اما بدانید که هیچ مدیری نمی‌خواهد که کار انجام ندهد، شاید فضا به گونه‌ای است که محدودیت‌هایی وجود دارد و نمی‌شود به طور خوب کار انجام داد. امیدوارم باشگاه استقلال با اعضای هیأت مدیره خوبی که دارد چه ورزشکاران قدیمی و چه سایر مدیران بتوانند این باشگاه قدیمی و ریشه‌دار را به سرمنزل مقصود برسانند.

مدیرعامل سابق استقلال درباره انتخاب وینفرد شفر تصریح کرد: من اعتقادم این است که اگر بخواهیم یک مربی بیاوریم باید مربی‌ای بیاید که سابقه ویژه داشته باشد، حالا هم اگر می‌خواهیم پول‌ بدهیم، باید پول بدهیم و یک مربی خوب بخریم. استقلال این استحقاق را دارد که یک مربی رزومه‌دار در حدود کی‌روش و برانکو استخدام کند تا کشتی استقلال که در طوفان حرکت می‌کند را به سرمنزل مقصود برساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.