سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از صعود به جام جهانی به ستایش از بهترین بازیکن تیمش پرداخت.

سامپائولی: فوتبال یک جام جهانی به مسی بدهکار است/ غیبت بهترین بازیکن تاریخ با عقل جور در نمی آمد!

به گزارش قدس آنلاین، خورخه سامپائولی بعد از پیروزی در خاک اکوادور گفت: پس از بازی به بازیکنان گفتم این مسی نیست که به آرژانتین یک جام جهانی بدهکار است. در واقع این فوتبال است که چنین چیزی به لئو بدهکار است. امروز موفق شدیم به بهترین بازیکن دنیا کمک کنیم تا به یک جام جهانی دیگر هم راه پیدا کند. آرژانتین امروز یک گام رو به جلو برداشت و امیدوارم با یک آماده‌سازی خوب، حرف‌های زیادی برای زدن در روسیه داشته باشیم. بازی مقابل اکوادور به دلیل شرایط آب و هوایی اصلا آسان نبود و نیاز داشتیم تا نود دقیقه از جان مایه بگذاریم. خوشحالم که گروهی در اختیار دارم که این مسئله را درک می‌کند که فوتبال نود دقیقه است و باید تا پایان برای پیروزی تلاش کرد. آرژانتین با شایستگی تمام اکوادور را برد. گل اول راآنها زدند اما تیم ما شخصیتش را حفظ کرد و از هم نپاشید. معتقدم هم اکنون دیگر تمام حواشی و تنش‌هایی که پیرامون تیم ملی وجود داشت، از بین رفته است.

وی افزود: مسی بهترین بازیکن تاریخ است و بودن در کنار او در کنار چنین گروه فوق العاده‌ای مرا به شدت هیجان زده می‌کند. با عقل جور در نمی‌آید که بهترین بازیکن دنیا در مهم‌ترین تورنمنت دنیای فوتبال حضور نداشته باشد. باید خوشحال باشیم و به خودمان ببالیم که مسی، آرژانتینی است. حرف آخرمان قبل از بازی با اکوادور این بود که باید مردم و لئو را به جام جهانی برسانیم و خوشحالم که با کمک خودش، به این هدف رسیدیم.

سرمربی پیشین شیلی ادامه داد: از حذف شیلی ناراحت شدم. به خصوص برای بازیکنانی چون الکسیس سانچز و آرتورو ویدال که در این سال‌ها، شیلی را به سطح بالاتری رسانده بودند. شیلی بدون شک برمی‌خیزد چرا که شخصیتش این را می‌طلبد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.