محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، درباره آینده حضور خود در این سازمان گفت: اعضای ۱۱ نفره سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که به‌صورت هیئت‌امنایی اداره می‌شود، توسط مقام معظم رهبری انتخاب می‌شوند. این هیئت‌امنا گزینه پیشنهادی شهردار را به عنوان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری می‌پذیرند.

 سازمان امانتی در دست من است
قدس آنلاین- محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، درباره آینده حضور خود در این سازمان گفت: اعضای ۱۱ نفره سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که به‌صورت هیئت‌امنایی اداره می‌شود، توسط مقام معظم رهبری انتخاب می‌شوند. این هیئت‌امنا گزینه پیشنهادی شهردار را به عنوان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری می‌پذیرند.  
وی ادامه داد: هر کسی که انتخاب شود و هیئت‌امنا او را بپذیرد حتماً این صلاحیت و لیاقت را داشته و این سازمان نیز امانتی در دست من است که آن را به فرد منتخب واگذار می‌کنم و آرزو دارم بیشتر از قبل موفق باشد.  
صلاحی درباره عزم خود برای رفتن یا ماندن در سازمان فرهنگی هنری شهرداری بیان کرد: من کهنه‌سرباز نظام هستم و اراده‌ای از خود ندارم و هرچه تشخیص داده شود را انجام می‌دهم.  
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره مهم‌ترین دستاورد دوران مدیریتش، تصریح کرد: ۲۳ مهرماه فعالیت من در این سازمان ۳۰ ماهه می‌شود. در این مدت تلاش کرده‌ام هر امکانی که به پیشبرد برنامه‌های سازمان کمک می‌کند را از شهردار دریافت کنم. مثلاً باغ کتاب که فقط بخش مسقف آن ۷۰ هزار متر مربع است و باشگاه‌های رباتیک و علم‌آموزی و بزرگ‌ترین گالری هنری کشور را دارد، در دوران مدیریت من به بهره‌برداری رسید.  
وی ادامه داد: آغاز فعالیت پردیس تئاتر تهران که وسعتی ۲ برابر تئاتر شهر و ۱۰ سالن دارد و از فضایی به وسعت ۵۰ هزار متر مربع برخوردار است، در این دوره اتفاق افتاد. زمانی که کار را تحویل گرفتم، سازمان ۸۳ کتابخانه و دیگر بخش‌های شهرداری ۲۸۰ کتابخانه داشتند که آن‌ها را نیز تحویل گرفتیم و اکنون ۴۰۰ کتابخانه فعال داریم.  
صلاحی با اشاره به برگزاری جلسه «چهارشنبه‌های هنر» ویژة دیدار با هنرمندان، گفت: امروز صد و یازدهمین جلسه (به‌ صورت پیوسته) برگزار می‌شود و به طور میانگین در هر جلسه در خدمت ۱۲ تن از هنرمندان بودیم.  
منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.