رشتخوار –فرماندار رشتخوار گفت:در جلسه انتخاب هیأت رییسه شورای اسلامی شهرستان رشتخوار آقای حسن میرسیدی بعنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان رشتخوارشناخته شد و سید حسن حسینی بعنوان نایب رئیس این شورا معرفی شد

 اعضای شورای اسلامی شهرستان رشتخوار مشخص شدند

 خالقداد عرب  در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین روز چهار شنبه، اظهار کرد:در این انتخابات  حسین احمد پور  به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان رشتخوار در شوری اسلامی استان خراسان رضوی  اکثریت آراء را به خود اختصاص داد.

وی با ذکر این که  شورای اسلامی شهرستان یکی از شوراهای فرا دستی در قانون است که برای طرح و پیگیری امور مربوط به مسائل شهر، بخش و روستاهای تابعه در سطح استان و کشور تشکیل می شود و اعضای آن از بین اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای تابعه انتخاب و معرفی می شوند.

فرماندار رشتخوار خاطر نشان کرد:شورای اسلامی شهرستان رشتخوار داری پنج عضو است که ۳ نفر آن از اعضای شورای شهرهای  رشتخوار  و دو عضو دیگر نیز از اعضای شورای اسلامی بخش ها  انتخاب و معرفی می شوند.

وی عنوان کرد: در انتخابات این دوره از شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیش از ۹۸ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند. رشتخوار خراسان رضوی دارای ۳۵۰ نفر عضو شورای اسلامی در شهر ها و روستاها فعال وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.