یزد - مسئول روابط عمومی کمیته امداد استان یزد گفت: مرحله دوم « مهر عاطفه ها » روز چهارشنبه، ۱۹مهر ماه ۱۳۹۶ همزمان با سراسر کشور با شعار « مهر در انتظار همدلی» در مدارس استان یزد آغاز شد.

مرحله دوم مهر عاطفه ها در مدارس استان یزد همزمان با سراسر کشور آغاز شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مهدی نشاسته گر با بیان این خبر اظهارداشت: مرحله دوم مهر عاطفه‌ها در ۲ هزار و ۳۰۰ مدرسه این استان آماده دریافت کمک های مردمی به دانش آموزان نیازمند است و کمک‌های جمع آوری شده در هر مدرسه بین دانش آموز همان مدرسه یا همان منطقه توزیع می‌شود.
وی همچنین از توزیع ۶۵ هزار پاکت در مدارس برای جمع آوری کمک‌های مردمی در این استان خبر داد و افزود: اولیای دانش آموزان می توانند از این طریق به دانش آموزان نیازمند کمک کنند.
این مسئول ادامه داد: هر ساله مناسبت ملی مهر عاطفه ها با هدف گسترش فرهنگ احسان و نوع دوستی و کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: برنامه عمومی این رویداد ملی با رویکرد تعامل و ارتباط با مراکز اقتصادی، تجاری، هیأت‌های ورزشی، مجامع بانوان، پزشکان، مهندسان، حقوقدانان، کارخانه‌ها، مجتمع‌ها و شهرک‌های صنعتی، خیران، صنوف، اتحادیه‌ها، مراکز تولیدی عمده، کانون‌ها و مراکز فرهنگی در شهریور ماه برگزار شد.

نشاسته گر خاطر نشان ساخت: مرحله نخست برنامه اختصاصی مهر عاطفه ها در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، بسیج، مساجد و میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد و مرحله دوم این مناسبت ملی نیز در روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه با محوریت مدارس و مساجد برگزار می شود.  

وی با بیان اینکه ۲۲۰ هزار پاکت جمع آوری وجوه نقدی مهر عاطفه ها در مدارس سراسر استان توزیع شده یادآور شد: مردم نیکوکار استان یزد در مرحله نخست مهر عاطفه ها در سال جاری ۵۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند، ۲۸۰ میلیون تومان از این کمک ها در قالب کالا بود .

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه استفاده از روش های نوین و الکترونیکی هم در جمع آوری وجوه جشن عاطفه ها در نظر گرفته شده است، گفت: مردم خداجوی استان یزد می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد #۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه، با وارد کردن مبلغ و کد استان یا شهرستان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.