کرج- پانزدهمین جلسه شورای اسلامی پنجم شهر کرج در حالی برگزار شد که نمایندگان مردم در پارلمان شهری از تحقق ۱۴ درصدی بودجه شهرداری کرج انتقاد کردند وخواستار اصلاح بودجه از سوی شهرداری شدند.

تحقق ۱۴ درصدی بودجه شهرداری کرج در نیمه نخست سال ۹۶

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این جلسه که صبح امروز چهارشنبه برگزار شد احد رسولی رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرج گفت: در حالی که بیش از نیمی از سال ۹۶ را پشت سر گذاشته ایم تنها ۱۴ درصد بودجه امسال محقق شده است.

رسولی افزود: بررسی طرح اصلاح بودجه با توجه به اهمیت بالای آن در جلسه چهاردهم با دو فوریت به تصویب رسیده بود به همین دلیل در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

عباس زارع، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه نیز با تاکید براینکه نباید در خصوص موضوع بودجه وعدم تحقق آن تصمیمی محافظه کارانه اتخاذ کرد گفت: هدف اصلی این است که بودجه مصوب محقق شود نه اینکه شاهد کاهش آن باشیم.

عباس زارع تصریح کرد: کاهش بودجه به دنبال خود کاهش پروژه‌های پیش بینی شده را در پی دارد لذا تصمیم گیری ها باید در راستای اجرایی شدن بودجه ها باشد.

اعضای شورای اسلامی شهر کرج پس از بررسی این دستور جلسه، طرح اصلاح بودجه شهرداری کرج را با اکثریت آرا تصویب کردند.

به دنبال تصویب این طرح به پیشنهاد شهردار کرج، تا پایان آبان ماه اصلاح بودجه شهرداری کرج در قالب متمم به شورای شهر کرج ارائه شود تا پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی در صحن به رای اعضا گذاشته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.