کرج- رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان کرج از برگزاری همایش پاکداشت طبیعت با حضور جامعه ورزشی این شهرستان در روز جمعه هفته جاری خبر داد.

همایش پاکداشت طبیعت در«حصار» کرج برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رستم کلهر اظهار کرد: این برنامه با حضور ورزشکاران، اعضای هیئت های ورزشی وفعالان سازمان های مردم نهاد  در منطقه حصار کرج برگزار می شود.

وی در توضیح بیشتر گفت: این برنامه روز جمعه ۲۱ مهرماه از ساعت ۸ صبح از میدان حافظ در ابتدای محور کرج به چالوس آغاز می شود وتا محدوده دره حصار وسیه ادامه خواهد داشت.

کلهر با بیان اینکه برای برگزاری هر چه بهتر این پاکداشت نهادهای مختلفی پای کار آمده اند گفت: جلسات هماهنگی برای اجرای مناسب پاکداشت  در چندین نوبت برگزار شده و هماهنگی مناسبی به وجود آمده است.

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان کرج با تاکید براینکه اجرای طرح پاکداشت طبیعت بعدی فرهنگی دارد گفت: یادآوری اینکه باید محیط زیست وطبیعت پیرامونی خود را پاکیزه نگه داریم وبرای آن اهمیت قائل شویم پیام اول اجرای برنامه پاکداشت طبیعت است.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز در دونوبت محور کرج به چالوسبا حضور پررنگ جامعه ورزش وجوانان از زباله پاکسازی شده است و امیدوارم دراین نوبت نیز شاهد مشارکت خوب ورزشکاران و نسل جوان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.