مدیرعامل باشگاه استقلال به حضور مربی اسپانیایی و فرهاد مجیدی در استقلال واکنش نشان داد.

واکنش افتخاری به درخواست شفر برای حضور مجیدی، انتخاب مربی اسپانیایی و شکایت آلمان ها از استقلال

به گزارش قدس آنلاین، سیدرضا افتخاری به سئوالاتی درباره دستیاران وینفرد شفر و درخواست این سرمربی برای حضور فرهاد مجیدی در استقلال پاسخ داد:

* گفته می شود شفر به حضور فرهاد مجیدی تاکید دارد و از شما خواسته مجیدی حتما در کادر فنی باشد.

- خیر، شفر چنین درخواستی نداشته است. مطمئن هستم اگر شفر کسی را بخواهد شخصا به من می گوید.

* آیا حضور دستیار اسپانیایی شفر در استقلال قطعی است؟

- فعلا نه. ما با شفر توافق کرده بودیم که دستیارانش ایرانی باشند ولی او می گوید یک دستیار از زمان کار در جاماییکا دارد که مبلغ قراردادش حتی از قیمت مربیان ایرانی کمتر می شود. شفر تاکید دارد این مربی کاملا با او از نظر فنی و تاکتیکی هماهنگ است. به شفر گفتم اولویت ما دستیار ایرانی است. اگر در داخل ایران کسی را پیدا نکردیم آن موقع کمیته فنی رزومه این مربی اسپانیایی را بررسی می کند.

* پسر شفر چه زمانی به ایران می آید؟

- قبل از بازی این هفته پسر شفر در تهران خواهد بود.

* یکی از مباحثی که گفته می شود استقلال را تهدید می کند، شکایت فدراسیون فوتبال آلمان به خاطر لغو دربی است. آیا این تهدید برای استقلال وجود دارد؟

- همان موقع که دربی لغو شد این مباحث بود ولی الان فکر نمی کنم شکایتی کرده باشند. متاسفانه تصمیم برای برگزاری دربی در آلمان دیر گرفته شد. باید قبل از مطرح شدن خبر بازی، مجوزهای آنرا می گرفتند. متاسفانه اول خبر بازی را منتشر کردند و بعد دنبال مجوزها رفتند و به مشکل خوردند.

* فکر نمی کنید یا مطمئنید که شکایتی در کار نیست؟

- مطمئن نیستم ولی اگر شکایتی شده بود تا الان اطلاعاتی به دستمان رسیده بود.

* آیا قراردادی برای برگزاری این بازی منعقد شده بود؟

- ما یک قرارداد با صدا و سیما بسته بودیم که اگر بازی برگزار شد، پخش زنده بشود و درآمدش ۵۰ به ۵۰ تقسیم شود ولی قراردادی با آلمانی ها بسته نشد. شاید اسپانسر قراردادی با آلمانی ها بسته باشد که ابتدا باید مجوزهایش را می گرفت. به هر حال ما به اسپانسر پاسخگو نیستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.