تولیت آستان قدس رضوی گفت: مردم تمام ایران اسلامی و به ویژه ۳ استان خراسان رضوی٬ شمالی و جنوبی را به‌عنوان مجاوران امام رضا(ع) دانسته و برای همه این استان‌ها برنامه‌ریزی داریم.

مردم سه استان خراسان را مجاور امام رضا(ع) می‌دانیم

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله مهمان‌نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: وجود شخصیت‌های بزرگی همچون آیت‌الله مهمان‌نواز نقطه عطف و برکت برای خراسان بزرگ است.

وی افزود: حوزه علمیه خراسان با وجود چنین شخصیت‌های برجسته‌ای٬ غنی شده و عظمت یافته و تلاش‌های آیت‌الله مهمان‌نواز در این منطقه ستودنی است. ایشان همچون نفس و موتور محرک استان هستند و وجود ایشان به تعبیر مقام معظم رهبری برکات فراوانی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلین رئیسی مهم‌ترین مشکل حال حاضر کشور را تولید و اشتغال دانست و با اشاره به مشکلات استان خراسان شمالی تصریح کرد: مهم‌ترین نیاز کشور تولید و اشتغال است و در این استان هم باید این مساله جدی گرفته شود.

وی ادامه داد: در تمام تصمیمات آستان قدس و مواهب این آستان، همه مردم ایران به‌عنوان مجاور شناخته شده و به ویژه مردم ۳ استان خراسان، اولویت دارند. به برکت نام امام رضا(ع) تلاش می‌کنیم با نیروی عظیم جوانان و توجه به مسائل فرهنگی در این استان‌ گام‌های خوبی را برداریم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار اظهار داشت: فعالیت‌های آستان قدس نوید دهنده حرکت و برکت نشات گرفته از مضجع نورانی امام رضا(ع) است و امیدواریم این اقدامات فضای کشور را به سمت توسعه و آبادانی حرکت دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.