گچساران- رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: ما در طی دو سال گذشته در جمع آوری کمک های جشن نیکوکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد در بین ۱۳ اداره آموزش و پرورش مقام اول را داریم و امیدوارم امسال هم به همین ترتیب باشد .

گچساران مقام اول جمع آوری کمک های نیکوکاری را کسب کرد

سید ظهیرالدین پورالحسینی رئیس آموزش و پرورش گچساران در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: در رابطه با مراسم جشن عاطفه ها که با همراهی و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح مدارس برگزار می شود ، امسال هم برنامه مشترکی را در تمامی مدارسمان داشتیم و بصورت نمادین در مدرسه شاهد فدک که با حضور فرماندار گچساران و جمعی از مقامات انجام شد.

پورالحسینی افزود: در واقع جشن نیکوکاری با هدف ایجاد ، توسعه ، تعمیق و اشاعه ی فرهنگ احسان و نیکو کاری انجام می شود و فرهنگ سازی برای دانش آموزان است و از طرفی از محل جمع آوری این کمک ها به دانش آموزانی که در نقاط محروم شهرستان تحصیل می کنند در میل به بهبود وضعیت آموزشی و تربیتی از طریق این کمک ها به آنان مساعدت شود .

وی تصرح کرد: لازم به ذکر است که ما در طی دو سال گذشته در جمع آوری کمک های جشن نیکوکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد در بین ۱۳ اداره آموزش و پرورش مقام اول را داریم و امیدوارم امسال هم به همین ترتیب باشد تا بتوانیم از محل جمع آوری کمک ها به دانش آموزانمان کمک های بیشتری را ارائه بدهیم.

سید ظهیرالدین پورالحسینی در مورد تقارن جشن امسال با محرم بیان کرد: ما جشن عاطفه ها را در مهر ماه  همه ساله برگزار می کنیم امسال تقارن ماه مهر با ماه محرم بود که یک انتقال ارزشی به دانش آموزان هم انجام شد که در واقع، اوج عاطفه ها در  کربلا مشهود بود زمانی که امام حسین (ع)  آبی را که مربوط به کودکانش بود به دشمنش داد و حتی در واقع اسب ها و شتران آنان را هم سیراب کرد با آنکه می دانست چند روز دیگر همین آب را بر سر او خواهند بست، لذا این را بعنوان یک کار ارزشی به این جشن ارتباط دادیم .

وی در خصوص جشن هفته جهانی کودک  بیان داشت: برنامه های متنوع و خوبی هم برگزار کردیم و اما برنامه دیگری که در دبستان دخترانه شهدای صنعت نفت امسال داشتیم علاوه بر اینکه جشن عاطفه ها بر طبق روال همه ی مدرسه ها برگزار شد ما در جهت بزرگداشت هفته جهانی کودک از ۱۶ تا ۲۲  و روز جهانی کودک  با محوریت کتاب و کتابخوانی هم این مراسم را برگزار کردیم.

رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به جشن قرآن خوانی در گچساران گفت: در عین حال جشن قرآن خوانی، پایه اول ابتدایی را، ارتباطش دادیم به روز جهانی کودک که با محوریت کتاب و کتابخوانی بود و به این عنوان که در بین کتابها بهترین کتاب همان قرآن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.