کرج - عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: با تمهیدات صورت گرفته، دستفروشان منطقه ۴۵ متری گلشهر حداکثر تا ۱۰ روز آینده ساماندهی وتعیین تکلیف خواهند شد.

ساماندهی دستفروشان ۴۵ متری گلشهر در ۱۰ روز آینده

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرج الله ایلیات با اشاره به تجمع روز دوشنبه گذشته برخی از شهروندان در مقابل شهرداری مرکزی این شهر گفت : با توجه به بازدیدی که به عمل آمده و جلسه ای که با مسئولان این منطقه داشتیم مقرر شد تا ملکی در خیابان اختر شرقی برای هدایت دستفروشان اجاره شود تا در یک ساعات معین به خصوص از  ۵ عصر تا ۹ شب در آن جا مستقر شوند.

وی ادامه داد : در حال حاضر شهرداری و مسئولان خدمات شهری در تلاش هستند تا این مشکل به صورت ریشه ای حل شود و اکنون در مرحله عقد قرارداد اجاره زمین هستند.

 ایلیات تصریح کرد: امیدواریم تمام طرف های مرتبط تعامل لازم را داشته باشند تا این مشکل در فضای  مناسب وبا آرامش خاصی حل شود.

عضو شورای شهر کرج در رابطه با ترافیک سنگین ۴۵ متری گلشهر که توسط دستفروشان ایجاد شده است گفت: در حال حاضر دستفروشان یک بخش از خیابان را تصرف کرده اند و باعث ترافیک شدیدی شده اند، یک بار در گذشته آن ها را در یک بازارچه ساماندهی کرده بودیم ولی نتیجه مثبتی نداشت.

ایلیات تاکید کرد: برای حل ریشه ای این مشکل مصمم هستیم و طرح ساماندهی دستفروشان طی ۱۰ روز آینده دوباره عملیاتی خواهد شد.

وی در ادامه گفت : البته دستفروشان از توضیحات مسئولان شهرداری منطقه در رابطه با ساماندهی کردن آن ها قانع نشده اند  که این مشکل قابل حل است و جای نگرانی نیست.

محدودیت قانونی برای ارائه خدمات به فردیس

عضو شورای شهر کرج در بخشی دیگر از صحبت های خود درباره ارائه خدمات دهی شهرداری کرج به شهرداری فردیس و آینده این همکاری گفت: با توجه به تازه تاسیس بودن شهرداری فردیس تفاهم نامه ای بین این شهرداری و شهرداری کرج منعقد شده است که در آن مقرر شده تا سه ماه به بخش های مختلف شهرداری نوپای فردیس خدمات دهیم.

ایلیات در توضیح بیشتر گفت: در این تفاهم نامه آمده که برای این خدمات باید هزینه های لازم به حساب شهرداری کرج واریز شود.

نماینده مردم در پارلمان شهری خاطرنشان کرد: قانون  خدمات دهی خارج از محدوده قانونی شهر را برای شهرداری ها ممنوع کرده است لذا ادامه این همکاری منع قانونی دارد و باید به سرعت  ارائه خدمات شهری به شهروندان فردیسی توسط شهرداری این شهر صورت بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.