بجنورد- تولیت آستان قدس رضوی بر پیاده سازی سبک زندگی رضوی در جامعه تاکید کرد و گفت: خدمت در آستان قدس رضوی، خدمت به امام رضا(ع) است.

خدمت در آستان قدس رضوی خدمت به امام رضا(ع) است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی عصر چهارشنبه در همایش خادمیاران رضوی در خراسان شمالی اظهار کرد: اقدامات انجام شده در آستان قدس باید به صورت ارائه خدمت باشد تا محرومان بیشتر از برکات امام رضا(ع) بهره مند شوند.

وی افزود: خدمت تنها منحصر به حصوز در حرم مطهر نمی شود.

وی ادامه داد: بسیاری از بانوان، آقایان و جوانان ما می توانند با استفاده از فنون و حرفه های خود در این راه خدمتگژاری وارد شوند.

وی گفت: خراسان شمالی استانی با دانشگاه های مطلوب و حوزه علمیه ی رو به پیشرفتی است که می توان از این ظرفیت به منطور عضویت خادمان و ارائه خدمات فرهنگی، علمی، تبلیغی و درمانی برای مردم استفاده کرد.

رئیسی افزود: خدمت رسانی به سن و تحصیلات ربطی ندارد بلکه در هر موقعیتی سبب گره گشایی مردم می شود.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی نیز گفت: از ابتدای تاسیس این نمایندگی هزار خادمیار در این استان جذب و بکار گیری شد.

محمد اکبر زاده با اشاره به خدمات ارایه شده در این نمایندگی اظهار کرد: این نمایندگی در سال ۹۵ با حضور قائم مقام آستان قدس رضوی افتتاح شد.

وی افزود: تا کنون ۱۲ هزار لوازم التحریر، توزیع ۱۸ هزار مواد غذایی، عیادت از ۸۰۰ بیمار، توزیع پوشاک برای دانش اموزان بی بضاعت و حمایت گروه جهادی منتظران ظهوردر ۱۴ روستا از جمله اقدامات این نمایندگی بوده است.

وی همچنین با اشاره به زلزله اخیر در بجنورد افزود: در زلزله ۲۳ اردیبهشت  ۶ هزار پرس غذای گرم،  ۳ هزار غذای سرد و دو هزار بسته عذایی دربین زلزله زدگان استان توزیع شد.

همچنین از ابتدای تاسیس این نمایندگی ۶۵۰۰ زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شد.

اکبرزاده گفت: تا کنون ۱۰۶ میلیارد ریال در سطح استان خدمات ارایه شده است.

وی همچنین افزود: تا کنون ۵ دهستان محروم در استان را مورد حمایت قرار داده ایم.

وی در ادامه افزود: در دهه کرامت ۸۰ کانون خادم یاری در استان راه اندازی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.