نطنز- رئیس اتاق اصناف نطنز گفت: اصناف نقش بسزایی در تولید و رونق اقتصادی کشور دارند و هم‌اکنون ۴۲ درصد اشتغال و تولید کشور در دست اصناف است.

۴۲ درصد اشتغال و تولید کشور در دست اصناف است

به گزارش قدس انلاین، محمد مرادی ظهر امروز در همایش پلیس و اصناف نطنز، اظهار کرد: امروز افتخار می‌کنیم که در کنار نیروهای انتظامی و به‌ویژه پلیس اماکن توانسته‌ایم امنیت خوبی را در بازار ایجاد کنیم، پلیس اماکن همکاری قابل‌توجهی با اصناف داشته است.

وی افزود: حاصل این همکاری با پلیس ساماندهی همه اصناف شهرستان بوده و هم‌اکنون گشت‌های مشترک با پلیس اماکن در سطح شهرستان برگزار شده و موارد موردبررسی قرار می‌گیرد.

رئیس اتاق اصناف نطنز تصریح کرد: اصناف نقش بسزایی در تولید و رونق اقتصادی کشور دارند و هم‌اکنون ۴۲ درصد اشتغال و تولید کشور در دست اصناف است.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف بزرگ ما در اتاق اصناف رونق تولید داخلی است و همواره در این راه توصیه‌های لازم به اصناف جهت عدم خرید و فروش کالای خارجی و فروش انجام شده است، اصناف نیز به این نکته توجه خاصی داشته‌اند.

مرادی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصناف شهرستان نطنز بحث رونق کالاهای کشاورزی مانند زعفران نطنز است چرا که این شهرستان می‌تواند به بزرگ‌ترین مرکز خریدوفروش زعفران در استان اصفهان تبدیل شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از افتخارات اصناف همراهی با نظام بوده و می‌توانیم افتخار کنیم که جامعه اصناف چه در مبارزات قبل از انقلاب و چه در دفاع مقدس در میدان مبارزه حاضر بوده و برای دفاع از نظام شهدایی را تقدیم نظام کرده‌ است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.