شهرکرد- سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بخشی‌نگری هیچ جایگاهی در اقتصاد مقاومتی ندارد و هیچ مدیری نباید با بخشی‌نگری بر سر سرمایه ‌گذاری و توسعه استان مانع ایجاد کند.

هیچ مدیری نباید ‌بر سر راه سرمایه‌گذاران‌ مانع ایجاد کند

به گزارش  قدس آنلاین، گودرز امیری امشب در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: باید تدابیر لازم برای بازاریابی و فروش محصولات مختلف تولیدی استان در دستور کار متولیان و مسئولان مربوطه قرار گیرد.

وی افزود: براساس قانون صادرات در صورتی که تولیدات و محصولات کشاورزی در مهلت قانونی اظهار نامه مالیاتی خود را تسلیم کنند از مالیات معاف می شوند.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری خواستار تشکیل یک تیم کارشناسی برای شناسایی و تعیین تکلیف طرح‌های نیمه تمام استان شد و بیان کرد: در صورت غیر موجه بودن و یا طولانی بودن بیهوده روند برخی طرح‌ها باید مجوز آن‌ها باطل شود نباید به خاطر کوتاهی برخی افراد و یا ممکن نبودن اجرای بعضی طرح‌ها روند سرمایه گذاری در استان کند شود.

امیری تصریح کرد: سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی که متقاضی سرمایه‌گذاری در استان هستند باید حقوق مرتع داران و دارندگان پروانه چرا را مطابق قانون رعایت کنند.

وی با نکوهش بخشی نگری، خاطرنشان کرد: بخشی نگری هیچ جایگاهی در اقتصاد مقاومتی ندارد، هیچ مدیری نباید با بخشی نگری بر سر سرمایه گذاری و توسعه استان مانع ایجاد کند بلکه همه باید برای جذب مشارکت‌های مردمی به منظور کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی استان بکوشند.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فرمانداران باید در نشست با ائمه جمعه و خیران نسبت به تحقق این اهداف و جذب مشارکت‌های مردمی تلاش کنند.

امیری با اشاره به فعال شدن بسیاری از طرح‌های راکد و نیمه فعال استان در ۴ سال گذشته، بیان کرد: باید برای نظارت به نحوه فعالیت این واحدها تیمی کارشناسی تشکیل و به صورت هفتگی بازدیدهای لازم را انجام دهد و گزارشی نیز تنظیم و به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارائه کنند.

وی با اشاره به اهمیت و توسعه فعالیت‌های الکترونیکی گفت: با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم این بخش در استان توجه بیشتری به کارآفرینی در حوزه کسب و کارهای الکترونیکی شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.