کرج- استاندار البرز با تاکید براینکه البرز و تهران مکمل یکدیگر هستند و کوتاهی هر کدام مشکلات را بر دوش دیگری منتقل خواهد کرد گفت: تک تک مسئولان البرز مکلف به تقویت زیرساخت های استان و تلاش برای جبران عقب ماندگی ها هستند.

مسئولان استانی برای جبران عقب ماندگی های البرز تلاش کنند

به گزارش قدس آنلاین، محمد علی نجفی در آیین گرامیداشت روز ملی البرز که صبح امروز پنج شنبه در باشگاه میلاد کرج برگزار شد اظهار کرد: استقلال وجایگاه البرز به عنوان استانی مستعد و با ظرفیت  باید حفظ شود و در جهت تقویت آن گام برداشت.

وی تصریح کرد: اتصال تهران به البرز زمینه ساز غفلت ها و کاستی هایی شد و اکنون باید با اهتمامی ویژه در جهت حل این کمبودها اقدام شود.

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه استانداران به صورت روزمره با رییس جمهور و وزرای دولت در خصوص مسائل استان در ارتباط هستند گفت: در این راستا شرایط البرز و نیازهای آن نیز به شکلی مستمر پایش وبه دولت منتقل می شود.

نجفی در ادامه نامگذاری روز البرز را عاملی در جهت معطوف شدن  نگاه ها به سوی این استان دانست وگفت: مردم و مسئولان در کنار یکدیگر همواره باید درصدد رشد، توسعه و ارتقا جایگاه استان البرز باشند.

استاندار البرز با توصیه ای جدی به مدیران شهری و اعضای شورای پنجم  گفت: غفلت های گذشته را نشمارید بلکه به دنبال حل و مرتفع کردن نارسایی های موجود باشید.

وی در پایان  گفت: امید است به شایستگی بتوانیم دین خود را به البرز ادا کنیم و در این مسیرمسئولان باید با همدلی، وفاق، همسویی، هم افزایی و کاردانی برای رشد همه جانبه استان تلاش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.