سرمربی تیم پیکان تهران گفت: بازی سنگینی مقابل گسترش فولاد داشتیم، بچه‌های ما کمی نگران بازی می‌کردند حریف چند موقعیت هم بدست آورد ولی نسبت به گذشته روند بهتری داشتیم.

جلالی: بازی سنگینی مقابل گسترش فولاد داشتیم

به گزارش قدس آنلاین، مجید جلالی سرمربی تیم پیکان تهران پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در نشست خبری بعد از بازی گفت: اصلا فکر نمی‌کردم این بازی برایمان اینقدر سخت باشد به هر حال حریف به گونه‌ای بازی کرد که شرایط بازی را رفته رفته برایمان سخت کرد و ما واقعا نمی‌توانستیم با شرایطی که حریف بازی می‌کند خودمان را وفق دهیم. به هر حال تنها راهش این بود که باید تعویض‌هایی انجام می‌دادیم که ریتم بازی را تغیر دهیم وقتی این کار را انجام دادیم کمی شتاب کارمان بیشتر شد و توانستیم از یک موقعیت استفاده کنیم ولی اذعان می‌کنم که بازی خیلی سنگین و سختی بود و حریف هم فوق‌العاده با انگیزه و خیلی فشرده و بهترین شکل ممکن دفاع کرد. ولی در 8-7 دقیقه آخر بازی حتی حریف به خاطر اینکه با بچه‌های ما کمی نگران بازی می‌کردند یکی دو موقعیت خوب هم حریف بدست آورد. به هر حال من چیزی که از قبل دیده بودم از تیم گسترش فولاد امروز آنها را متفاوت‌تر دیدیم و تیم خیلی بهتری بودند.

وی درخصوص نیمکت‌نشینی امیرحسین صادقی افزود: نیمکت‌نشینی او کاملا فنی است، ما بعد از آن قضیه که قبل از بازی پرسپولیس بود امیرحسین تمام تمریناتش خیلی منظم و ما خیلی از او راضی هستیم و من از او خیلی ممنونم که یک بازیکن بزرگی که در جام جهانی بازی کرده حالا روی نیمکت می‌نشیند و اینقدر هم واقعا یار تیم است و به تیم ما کمک هم می‌کند. من از او و هم از رحمان احمدی تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم پیکان درخصوص داوری بازی هم اظهار داشت: داور بی‌نقص داوری کرد به هر حال بازی هم خیلی فشرده و پربرخورد بود ولی داور به نظر من خیلی خوب قضاوت کرد. من از کمیته داوران ممنونم که به هر حال یک گروه داوری خوب برای بازی ما انتخاب کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.