سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: یک بازی خیلی خوب بود. مقابل تیم خوب پرسپولیس بودیم. خوب شروع کردیم اما تیم‌مان غافلگیر شد.

ویسی: مقابل پرسپولیس غافلگیر شدیم اما تسلیم کامل نبودیم

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر، گفت: یک بازی خیلی خوب بود. مقابل تیم خوب پرسپولیس بودیم. خوب شروع کردیم اما تیم‌مان غافلگیر شد.

وی افزود: پرسپولیس توانست برنده این بازی شود و هر سه امتیاز را کسب کند. ما روی گل‌هایی که دریافت کردیم غافلگیر شدیم و دیر به خودمان آمدیم. شاید ممکن بود این شکست سنگین‌تر شود. در نیمه دوم خوب بازی کردیم اما نتیجه‌ای در بر نداشت. در این هفته‌ها بدشانس هستیم و نتایج خوبی کسب نکردیم امیدوارم در ادامه بهتر شویم.

سرمربی استقلال خوزستان درمورد شکست‌های سنگین تیمش در هفته‌های اخیر گفت: مقابل ذوب آهن 6 گل خوردیم و اصلا شرایط خوبی نداشتیم اما امروز تسلیم کامل نبودیم. می‌توانستیم بازنده نباشیم. سیستم دفاعی ما به هم ریخته بود و باید بیشتر تلاش کنیم تا نماینده خوبی برای استان باشیم.

سرمربی ا ستقلال خوزستان در ادامه یادآور شد: امتیازات خیلی نزدیک به هم است با یک پیروزی جایگاه‌ها عوض می‌شود ما با یک برد تیممان بازمی‌گردد و نیاز به برنده شدن داریم. شک نکنید وضعیت ما بهتر خواهد شد و با کسب دو پیروزی پشت سر هم می‌توانیم به جدول بازگردیم. امروز ما مقابل یکی از قدرت‌های آسیا بازی داشتیم و نتوانستیم نتیجه بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.