سرمربی تیم فوتبال آرسنال تاکید کرد دو ستاره این تیم می توانند در زمستان توپچی ها را ترک کنند.

ونگر اجازه جدایی اوزیل و سانچز را در ژانویه صادر کرد!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از دیلی میرور، مسوت اوزیل و آلکسیس سانچس دو ستاره تیم آرسنال مدتی است ساز جدایی زدند و تمایل به رفتن از این تیم لندنی نشان دادند. 

آرسن ونگر درباره شرایط دو ستاره تیمش گفت: من قبلا هم گفتم این دو بازیکن که قراردادشان را تمدید نکردند به این معنی نیست که حتما تیم را ترک می کنند چون انها اینجا مشکلی ندارند و من هم دوست دارم شرایط آنها هر چه زودتر مشخص شود و آنها را برای فصل بعد هم در تیم خود داشته باشیم. با این حال اگر قرار باشد بازیکنی تیم را ترک کند و من این موضوع را متوجه شوم به هیچ وجه او را مجبور نمی کنم که حتما در تیم ما بماند. درباره سانچس و اوزیل هم شرایط این طور است و اگر این دو بازیکن بخواهند می توانند در همین نثقل و انتقالات ژانویه هم تیم را ترک کنند.

گفته می شود منچستریونایتد خواهان جذب اوزیل شده است و مورینیو تمایل نشان داده است تا بار دیگر با بازیکن قدیمی خود در رئال در یک تیم باشد. تیمهای پاری سن ژرمن و منچسترسیتی هم خواهان به خدمت گرفتن سانچس هستند.

سرمربی فرانسوی در پایان درباره ناکامی سانچس و شیلی در راه جام جهانی گفت: من فکر نمی کنم این موضوع تاثیری روی سانچس داشته باشد. چرا که او و آرون رمزی که همراه ولز نتوانست به جام جهانی برود، هر دو بازیکنانی با روحیه برنده هستند و می توانند از الان تمام تمرکز خود را روی رقابت های باشگاهی قرار دهند و بتوانند موفق شوند. البته این را رد نمی کنم که جام جهانی می تواند انگیزه بازیکنان فوتبال را تا حد زیادی افزایش دهد.

آرسنال فردا شنبه در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر باید در زمین واتفورد به میدان برود و در ادامه خودش را برای بازی سوم در مرحله گروهی لیگ اروپا آماده خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.