۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 568276

پرسپولیس با تیمی نصفه و نیمه در اهواز موفق به کسب سه امتیاز با زدن 3 گل شد.

قتل میزبان با نقشه ساده پروفسور

به گزارش قدس آنلاین، برد خوب پرسپولیس در اهواز بدون علیرضا بیرانوند، مهدی طارمی سیدجلال حسینی، وحید امیری و... رخ داد. این تیم بدون نفرات اصلی هم به اصول تاکتیکی خود وفادار بود و موفق شد آن طور که برانکو می خواهد بازی کند. آنها قبل از اینکه بازی به دقیقه 30 برسد، 3 گل زدند و کار را تمام کردند. در بازی دقایق، کار را مدیریت کردند و اگر منشا روز خوبی را سپری می کرد و کمی بخت یار سرخپوشان بود، چه بسا تعداد گل های رقم خورده برای پرسپولیس افزایش پیدا می کرد. 

اصول تاکتیکی که برانکو از بازیکنانش می خواهد، ساده اما کاملا موثر است. وقتی تیم، توپ را از دست می دهد، همه وظیفه پرسینگ و بازی پشت توپ را برعهده دارند. وقتی هم پرسپولیس صاحب توپ است، پاس های کوتاه به قصد عرض دادن به بازی و سپس پاس های بلند برای استفاده از فضای پشت سر مدافعان حریف در دستور کار قرار می گیرد و به همین راحتی با سود بردن از خلاقیت سرخ ها، پرسپولیس به گل می رسد.

به صحنه گل های رقم خورده برای سرخپوشان دقت کنید؛ یک پاس بلند و فرار منشا. ضربه او بلوکه می شود و در ادامه علی علیپور با یک شوت مستقیم گلزنی می کند. گل دوم هم جالب است، پاس بلند پشت دفاع و این بار فرار علی علیپور که در ادامه، یک شوت مورب و دیدنی زد تا دروازه استقلال خوزستان فرو بریزد. گل سوم هم یک ارسال و این بار یک هجوم دو نفره به سمت تیر دوم بود که منجر به رقم خوردن یک گل دیگر شد.

برانکو با یک فوتبال ساده، در حال کسب افتخارات جدید برای سرخپوشان است. کاری که دیگران به خوبی انجامش نمی دهند. اینکه یک تیم فوتبال ساده بازی کند و با همان مدل فوتبال به برد برسد، کار سختی است که نیاز به علم و زمان دارد ولی تیم جذاب برانکو حالا همه شاخصه های موفقیت را در کنار هم چیده و بازی هایش را می برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.