بجنورد- امام جمعه بجنورداز استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا به عنوان گرگ بیرونی یاد کرد که با زیاده خواهی های خود از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می کند.

گرگ های بیرونی و موریانه های درونی دو تهدید برای انقلاب اسلامی هستند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی امروز در خطبه های نماز جمعه بجنورد گفت: خاصیت گرگ تهاجمی بودن آن است و ما نیز باید در مقابل آن تهاجمی عمل کنیم چرا که زبان سازش با گرگ درنده کارساز نیست.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی با قدردانی از موضع اخیر رییس جمهور در مقابل امریکا و حمایت از سپاه افزود: دولتمردان، یاوه گویی های ترامپ رییس جمهور امریکا را محکم جواب دهند چرا که اینها می خواهند ما را همچنان سرگرم مذاکرات کنند تا اهداف پلید خود را پیش ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی در ادامه نیز گفت: برخی ها نیز امروز همچون موریانه در داخل کشور رخنه کرده اند و با انتشار شایعات در شبکه های مجازی سعی می کنند اعتقادات مردم را سست کنند .

وی با تاکید بر شناسایی گرگ های بیرونی و موریانه های درونی گفت: اینها نمی توانند  درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرند چراکه در نظام اسلامی مردم و مسئولان در کنار هم قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی همچنین با قدردانی از حضور پرشور مردم استان در آئین پاسداشت سالروز سفر پرخیروبرکت مقام معظم رهبری افزود: اردیبهشت سال اینده همایش ملی سبک و سیره زندگی امام سجاد(ع )با دو محور اقتصاد مقاومتی و مقاومت فرهنگی در بجنورد برگزار خواهد شد. وی از آغاز ساخت مسجد جامع مرکز استان با ۸میلیارد ریال اعتبار خبرداد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.