اهواز- امام جمعه اهواز خطاب به هیات نظارت از برجام کشورمان، خاطرنشان کرد: باید در این مقطع خاص با هوشیاری، مصالح ملت ایران با حکمت و قدرت حفظ کند.

هیات نظارت بر برجام با حکمت و قدرت مصالح ملت را حفظ کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به برگزاری همه پرسی در کردستان عراق، اظهار کرد: این کار یک توطئه اسرائیلی با حمایت آمریکا بود که انجام آن یک خطا و اشتباه تاریخی از سوی آقای بارزانی است.

وی با بیان اینکه همه پرسی نه به نفع مردم کرد است و نه به نفع ملت عراق، بیان کرد: در میان مردم کرد عراق علما و فرهیختگانی وجود دارند که انتظار داریم که خودشان در این موضوع ورود کنند و در این مقطع حساس فتنه اسرائیلی را خاتمه دهند.

خطیب نماز جمعه اهواز در ادامه سخنان خود با اشاره به تهدیدات آمریکا برای قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی، تصریح کرد: از مردم کشورهای عراق، سوریه و افغانستان درباره سپاه پرسید که خواهید دید همه آنها از سپاه خاطره شیرین دارند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه اگر سپاه در عراق ورود نمی کرد، داعش به بغداد میرسید، اظهار کرد: سپاه گردن دنیا حق دارد و تنها گروهی که توانسته است ضربه جدی را به تروریست ها وارد کند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه اهواز، با اشاره به موضوع برجام، عنوان کرد: از مواضع کشورهای ۵+۱ به جز آمریکا که راهش را جدا کرده است، به دلیل حمایت از برجام، تقدیر می کنم.

وی افزود: رسوایی ها و کارهای احمقانه رئیس جمهور آمریکا در کل دنیا به قدری زیاد شده که ملت آمریکا باید فکری به حال خود کنند تا باقی مانده آبروی خود را حفظ کند.

امام جمعه اهواز گفت: در آخرین اقدام، آمریکا از سازمان یونسکو که سازمانی فرهنگی است و خدمات فرهنگی را به تمام جهان از جمله خوزستان ارائه می کند، خارج شده که نشان از بی فرهنگی آنهاست.

آیت الله موسوی جزایری خطاب به هیات نظارت از برجام کشورمان، خاطرنشان کرد: باید در این مقطع خاص با هوشیاری، مصالح ملت ایران با حکمت و قدرت حفظ کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.