شهرکرد-امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه شهرکرد گفت: آمریکا می خواهد با عربده کشی ملت و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را وادار به عقب نشینی کند.

آمریکا طبل توخالی است

به گزارش قدس انلاین، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های امروز نماز جمعه شهرکرد که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد،گفت:  مسئولان و ملت بزرگ ایران ۸ سال دفاع مقدس را مدیریت کرده و در انجام دفاع از سرزمین های مقدس نظام مقدس اسلامی ایران ذره ای تردید نداشته و ندارند.

خطیب جمعه شهرکرد گفت:آمریکا یک طبل تو خالی است که دیگر وجهه ای در جهان اسلام نداشته و ندارد.

وی با انتقاد از برخی کشورهای عربی منطقه تصریح کرد: اگر دولتمردان جهان اسلام متحد شوند تا ۵ سال دیگر طومار آمریکا در هم خواهد پیچید.

نکونام در ادامه افزود: نظام سلطه امروز نظام ابلهان و حماقت است، اگرچه برخی‌ها اشتباه می‌کنند و دشمنان را به خاطر پیشرفتشان در مادیات و صنعت عاقل می‌دانند اما این پیشرفت نشان از علم آن‌ها است نه عقلشان، بی‌وفایی به عهد نشانه حماقت است که نمونه آن را در برجام می‌بینیم.

وی در خاتمه از رئیس جمهور و هیئت دولت درخواست تسریع در انتخاب و انتصاب استاندار را مورد تاکید قرار داد و گفت: حدود یک ماهی می شود که استانداری استان بواسطه سرپرستی مدیریت می شود و این در شان ملت و دولت اسلامی نمی باشد،مدت هاست مردم در ادارات سرگردان و مدیران ارشد دولتی در استان بلا تکلیف و سردر گم هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.