کرج – نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه آمریکا پایبند به معاهدات بین‌المللی نیست، گفت: مسئولان با قاطعیت و شجاعت در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و گزافه‌گویی‌های استکبار بایستند.

آمریکا به معاهدات بین‌المللی پایبند نیست/مسئولان باقاطعیت بایستند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به شیطنت‌های دشمنان، اظهار کرد: جامعه امروز بیش از گذشته احتیاج به آرامش، وحدت و یکپارچگی دارد.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه مردم و مسئولان وظیفه‌دارند از تنش و حاشیه‌سازی جلوگیری کنند، گفت: قوای سه‌گانه مستقل هستند، هرکدام باید وظایف خود را بدون حاشیه‌سازی دستگاه‌های دیگر انجام دهند و بدانند این‌یک مسئله عقلی، شرعی و ضروری است.

وی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه آقایان برای اینکه اثبات کنند راه غلطی که رفته‌اند درست بوده و خسارتی که به ملت و نظام واردشده خسارت نبوده است، گفت: آقایان اسلام را تحریف نکنند، مفاد مذاکره‌ای که اهل‌بیت (ع) با طرف مقابل خود داشته‌اند کاملاً معلوم است. تاریخ گواه است که هرگز امام حسین (ع) چنین درس مذاکره‌ای که آقایان بیان می‌کنند، را ارائه نکرده است.

عزت کشور مورد طمع دشمن است

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه دغدغه اصلی مسئولان باید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد، گفت: تلاش برای حل مشکلات اقتصادی، ایجاد فرصت‌های شغلی و تحقق شعار سال باید در دستور کار مسئولان اجرایی کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه هفت ماه گذشته است، گفت: باقی‌مانده سال به همین سرعت سپری خواهد شد، مسئولان فرصت‌ها را از دست ندهند و برای خدمت به مردم از تلاشی فروگذار نباشند برای تحقق وعده‌ها بکوشند.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری بابیان اینکه کردار امروز ما مرهون تلاش‌های خالصانه جوانانی است که تا پای جان برای نظام ایستادگی کردند، گفت: شهدای ایران اسلامی برای دیگر کشورها الگو شدند و نباید از خاطر دور داشت که عزت حال حاضر کشور مورد طمع دشمن است.

ایران توانایی دارد که از آسیب‌های دشمنان در امان بماند

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه دشمنان سعی می‌کنند از اقتدار ایران اسلامی بکاهند، گفت: دشمنان به دنبال گرفتن شاخصه‌های اقتدار ما هستند، دشمن قسمتی از خواسته خود را در مسئله برجام عملی کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به عدم توجه مسئولان به هشدارهای رهبری و دلسوزان نظام، گفت: ثمره این بی‌توجهی را در مسئله برجام دیدیم، به تعبیر رهبری یک تجربه تلخ و یک خسارت محض است که دائماً هم در حال نقص است.

وی بابیان اینکه آمریکا پایبند به معاهدات بین‌المللی نیست، گفت: شیطان بزرگ در خصوص برجام سعی می‌کند رفتاری قلدرمآبانه داشته باشد، این رفتار برای ما کاملاً آشکار است، به همین منظور مسئولان در دستگاه دیپلماسی باید با قاطعیت و شجاعت در مقابل زیاده‌خواهی‌ها و گزافه‌گویی‌های استکبار بایستند.

خطیب جمعه کرج با تأکید بر اینکه وقتی ایران می‌تواند قدرت نخست منطقه باشد، گفت: ایران توانایی این مهم را دارد که از آسیب‌های دشمنان در امان بماند و زمانی این قابیلت محقق می‌شود که دشمن از اقتدار ما در همه زمینه‌ها ناامید باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال تضعیف شاخص‌های نظامی ایران هستند، گفت: اخیراً به سپاه حمله می‌کنند، درست مانند زمانی که به بسیج و ارتش حمله می‌کردند، متأسفانه برخی تفاله‌های داخلی آن‌ها را همراهی می‌کنند همان‌هایی که برخی از مسئولان رژیم صهیونیستی راجع به آن‌ها گفته بودند که این‌ها سرمایه‌های ما برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران هستند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه برخی عوامل داخلی از قدرت خیالی آمریکا دفاع می‌کنند، گفت: این کار آن‌ها منجر به تولید ترس در جامعه می‌شود، همان‌طور که می‌بینیم در روزهای اخیر رئیس‌جمهور آمریکا وقیحانه تهدید کرده که سپاه را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا تاکنون با همه تلاشی که کرده نتوانسته هیچ غلطی علیه ما بکند، گفت: اما اگر روزی هوس کند که به ایران تعرضی کند پاسخ مردم ما به کاسه‌لیسان داخلی و اربابان خارجی آن‌ها قاطع و کوبنده خواهد بود.

خطیب جمعه کرج بابیان اینکه برخی با اعلام اینکه رئیس‌جمهور آمریکا دیوانه است، می‌گویند این کار را نکنیم ترامپ دیوانه است و کار دستمان می‌دهد، گفت: دیوانه را باید به دیوانه‌خانه ببرند نه اینکه رئیس‌جمهورش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه کسانی که می‌گویند رئیس‌جمهور آمریکا دیوانه است گزاف می‌گویند تا برخی اقداماتش را نادیده بگیرند، گفت: اگر رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به ایران دیوانگی کند و عمل نابخردانه‌ای انجام دهد، سپاه پاسداران و بسیج مردمی دیوانه را به دیوانه‌خانه برمی‌گردانند.

تقدیر از دادستان البرز برای تعطیلی قلیان‌سراها

آیت‌الله حسینی همدانی اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی از هر رنگ و نژادی که هستند، بدانند ملت غیور ایران در حمایت از فرزندانش در ارتش، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و به‌خصوص سپاه پاسداران که مدافع عزت، امنیت و حافظ دین و انقلاب هستند، تا آخر ایستاده‌اند.

وی تأکید کرد: هیچ ملتی بر سر توانمندی و قدرت نظامی و دفاعی خودش با کشور دیگری مذاکره ندارد، دشمن، دشمن است.

خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه استکبار جهانی کینه‌ای ریشه‌دار با نظام و انقلاب دارد، گفت: تا ما بر اصول خود هستیم دشمنی ما با استکبار ادامه دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری با اشاره به اقدام داستان استان در خصوص تعطیلی قلیان سراها، گفت: این اقدام جای تقدیر دارد هرچند برخی که منافعشان درخطر است جوسازی و شیطنت می‌کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه هرکسی که در مبارزه با فساد کوتاهی می‌کند، مقصر است، گفت: فرقی نمی‌کند چه اصناف استان باشد چه سازمان صنعت و معدن و دیگر دستگاه‌ها که رسیدگی نکرده‌اند، مقصر است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.