ایلام-امام جمعه ایلام با بیان اینکه آمریکا غیرقابل اعتماد است، گفت: لغو تحریم‌های اقتصادی بعد از توافق برجام اجرایی نشد.

آمریکا غیرقابل اعتماد است/ لغو تحریم‌های اقتصادی اجرایی نشد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: هجمه به ریاست قوه قضائیه و برخی نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها هزینه موضع‌گیری صریح و شفاف در برابر سران فتنه و فتنه‌گران ۸۸ در هفته‌های اخیر است.

امام جمعه ایلام گفت: عناصر مزدور و افراطی و حامیان فتنه ۸۸ که برای رهایی از بحران روحی و دریافت کمک مالی از  آمریکا هر چند گاه با فضاسازی و نشر اکاذیب و تهمت و توهین به دستگاه‌های قضایی و آیت‌الله لاریجانی سعی در تخریب جایگاه قضاء دارند.

وی ادامه داد: برخی از جریانات سیاسی و سایت‌های وابسته آتش بیار معرکه شده‌اند و با کمال بی‌انصافی از یک سایت خارج‌نشین حمایت کردند.

امام جمعه ایلام گفت: رژیم آمریکا نه تنها به بندهای توافق‌نامه هسته‌ای از جمله لغو تحریم‌های اقتصادی و گشایش بانکی عمل نکرد بلکه به بهانه‌های واهی حجم تحریم‌ها را بیشتر و روح برجام را لگدمال کرد.

لطفی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر اقتدار و قدرت ایران و عامل اصلی نابودی تکفیری‌های داعش در منطقه است.

خطیب جمعه ایلام گفت: سپاه یکی از مولفه‌های انقلاب است، نام سپاه برای دشمنان، آمریکا و داعش وحشت‌آفرین و برای دوستداران انقلاب امیدآفرین و مایه افتخار برای جهان اسلام است.

* استاندارد در رشد اقتصادی و ارتقای سطح رفاه عمومی و معیشت مردم نقش بسزایی دارد

خطیب جمعه ایلام گفت: استاندارد در رشد اقتصادی و ارتقای سطح رفاه عمومی و معیشت مردم نقش بسزایی دارد.

وی ادامه داد: استاندارد در فرهنگ تجارت و کسب و کار به زبان مشترک انسان‌ها و ملت‌ها تبدیل شده است و هر روز که می‌گذرد لحظه لحظه دایره شمول استاندارد گسترده و فراگیرتر می‌شود و در تار و پود زندگی فردی و اجتماعی مردم دخالت دارد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: یکی از وظایف مهم و اساسی استاندارد اعتمادسازی است، استاندارد زیر بنای کیفیت ایمنی اطمینان کارایی و اثر بخشی برای محصولات و خدمات را باید نهادینه کند. باید مصرف کنندگان و تولید کنندگان را به ارائه دهندگان خدمت به تساوی از استانداردهای بین‌المللی بهره‌برداری کنند.

* اقتصاد مقاومتی آغاز حرکتی انقلابی و جهاد گرایانه برای نجات اقتصاد بیمار کشور است

لطفی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی اقتدار جهاد اقتصادی و آغاز حرکتی انقلابی و جهاد گرایانه برای نجات اقتصاد بیمار کشور است، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و قدم نهادن در راهی که با ازبین بردن مواضع و معضلات اقتصاد کشور می‌انجامد و به همین دلیل امسال به عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و یکی از اهداف مهم آن مقاوم‌سازی اقتصاد کشور است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.