سمنان - نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در طول مذاکرات تاکید داشتند که آمریکا قابل اعتماد نیست که این امر در عمل نیز ثابت شد.

بی‌اعتمادی به آمریکا ثابت شده است/ ترامپ در اوج ذلت

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر، ضمن اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره عدم اعتماد به آمریکا، بیان کرد:  معظم له در روند مذاکرات به خصوص خطاب به تیم مذاکره کننده ایرانی تاکید داشتند که به آمریکا اعتماد نکنید که فرمایش ایشان خیلی زود اثبات شد.

وی با بیان اینکه کارها و الفاظ زشت ترامپ، در درون کشور عامل وحدت شده و همه همراه و همدل مواضع دولت آمریکا را محکوم می کنند، افزود: در عجب هستیم که چگونه مردم این کشور به احمق ترین فرد به عنوان رئیس جمهور رای داده اند چرا که در تاریخ آمریکا به بی عقلی ترامپ تا کنون کسی رئیس جمهور نبوده است.

حماقت های ترامپ عامل انسجام ما شده است

امام جمعه سمنان، با بیان اینکه بی عقلی امروز ترامپ کار دست او داده و همین حماقت ها عامل انسجام ما شده است، گفت: ترامپ در حالی درباره استراتژی آمریکا درباره برجام حرف می زند که حماقت و کارهای زشتش باعث شده تا همگان از او روی گردانده و در انزوا باشد و به عبارت دیگر، امروز همه یک‌صدا از کارهای او اعلام انزجار کرده و در برابر او متحد شده است.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه آمریکا در اوج ذلت به سر می برد، تاکید کرد: ترامپ وقتی سخن از ورود سپاه در لیست تروریستی یاد می‌کند، با جواب دندان شکن فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه می شود که در صورت این امر، ما نیز این کشور را به عنوان داعش خواهیم شناخت و موشک هایمان آماده روانه شدن به سمت داعشیان خواهد بود.

وی با بیان اینکه چهره منحوس ترامپ ییش از پیش شناسانده شده است، افزود: ترامپ مانند کسی است که در اوج ذلت و درماندگی تنها سعی دارد با اراجیف جو سازی کرد و کمی از فشارها را از روی خود بردارد و به این دلیل بعضا سخنانی را بر زبان می آورد که خوشبختانه مسئولان ما یک‌صدا و همدل در برابر این اراجیف عنوان کردند که یپاه در دل همه ما جای دارد.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن اشاره به سالروز ترور شهید اشرفی اصفهانی بیان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره منافقان کوردل به دنبال پرپرکردن جوانه های انقلاب بودند که هر بار، با پاسخ محکم مردم متدین و خداجوی ایران اسلامی روبرو شدند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.