زاهدان- نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عمل به وعده‌های انتخاباتی خواسته به حق مردم از رئیس جمهور است گفت: رئیس جمهور در جریان تبلیغات انتخابات وعده‌هایی به مردم داد و امروز زمان آن فرا رسیده که به این وعده‌ها جامه عمل پوشانده شود.

عمل به وعده‌های انتخاباتی خواسته به حق مردم از رئیس جمهور است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: قانون اساسی ما وظایف قوای سه‌گانه کشور را به روشنی مشخص کرده و بنابر همین قانون جلوگیری از وقوع رکود و تورم در کشور بر عهده قوه مجریه نهاده شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه عمل به وعده‌های انتخاباتی خواسته به حق مردم از رئیس جمهور است، افزود: رئیس جمهور در جریان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری وعده ریشه‌کنی فقر و بهبود زندگی ۱۰ میلیون نفر از مردم سطح پایین جامعه در برنامه‌ای ۳ مرحله‌ای را به ملت ایران داد و امروز زمان آن فرا رسیده که به این وعده‌ها جامه عمل پوشانده شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز با گذشت چند ماه از انتخابات مردم ما تحولی را مشاهده نمی‌کنند و مشکلات همچنان پابرجاست ملت ما با گرانی به ویژه در بحث مسکن و اجاره بهای سرسام‌آور درگیر هستند و انتظار دارند دولت برای مشکلات آنها چاره‌اندیشی ضربتی داشته باشد.

سلیمانی با تاکید بر اینکه برجام بدعهدی آمریکا را برای ملت ایران و عرصه بین‌المللی بیش از پیش نمایان کرد، افزود: دولت‌مردان ما باید با الگو قرار دادن تجربه برجام در کنار دیگر تجربیات گذشته هرگز به مذاکره با شیطان بزرگ فکر نکنند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: آمریکا و متحدانش تلاش دارند تا ایران اقتدار دفاعی خود را از دست بدهد و سخنان و موضع‌گیری‌های ترامپ در مسیر تحقق این نقشه چینش شده است. استکبار جهانی تلاش دارد تا از هر فرصتی برای صدمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کند و اقدام صحیح در چنین شرایطی نیازمند بصیرت است.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام سجاد(ع) اظهار داشت: امام سجاد(ع) پس از حادثه عاشورا همچون ستاره‌ای در دل تاریکی شب مردم را با  دعاهای فراوان و فرمایشات گهربار از سردرگمی نجات داد. قیام عاشورا موجب شد دنیا در آشفتگی باشد تا امام سجاد(ع) خیلی از انسان‌های زمان خود را به راه اسلام بکشد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: دوران زندگی و امامت امام سجاد(ع) بسیار سخت و پرفشار بود اما این امام بزرگوار در چنین شرایط دشواری هدایت هسته اصلی تشیع را حفظ کرد و بهانه‌ای دست دشمنان نمی‌داد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.