رشت- امام‌جمعه موقت رشت گفت: وقتی شما مسئولیتی را قبول کردید آن مسئولیت را به نمایندگی از مردم دارید، پس بدانید که ملت ما برای انقلاب از همه وجودشان گذشتند لذا سعی کنید در مدیریت، خدا را در نظر داشته باشید.

مسئولان در مدیریتشان خدا را درنظر داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل  پوررضا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند در کشور جنگ احزاب رخ دهد تا ما را در موضع ضعف ببینند.

وی با اشاره به اینکه برجام در زمان شکل‌گیری موافقان و مخالفانی داشت گفت: موافقان، نظر مخالفان را نگاهی خصمانه می‌پنداشتند حال که رئیس‌جمهور ما نیز سخن از بدعهدی طرف مقابل در برجام گفته است.

امام‌جمعه موقت رشت سخن رئیس‌جمهور ایران مبنی بر اینکه اگر قرار است از برجام خارج شد همه خارج می‌شویم را درست دانست و افزود: هرجا کوتاه آمدیم و حسن نیت نشان دادیم این احمق‌ها فکر کردند ما ضعیف هستیم.

پوررضا گفت: متأسفانه ما آمریکا را به نسل جوان نشناساندیم و لیبرال مسلک‌های داخلی نیز بابیان نگاه مثبت، اصل وجود آمریکا را مطرح نکرده‌اند، حال ببینید این آمریکاست.

خطیب جمعه رشت با تأکید بر توجه بیشتر وزارت آموزش‌وپرورش خطاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر در وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت علوم دقت لازم صورت نگیرد سند ۲۰۳۰ رخ خواهد داد درصورتی‌که سند اسلامی شدن را تدوین کرده‌ایم اما مکانیزم اجرایی آن وجود ندارد.

وی با اظهار تأسف از جای خالی وزیر علوم در کابینه دولت افزود: چگونه است که وزارت علوم با بیش از ۷۰ هزار هیئت‌علمی هنوز نتوانسته است این جای خالی را پر کنند.

امام‌جمعه موقت رشت بابیان اینکه  نگهداری ایمان در آخرالزمان بسیار سخت است گفت: برای حفظ ایمان به خدا چاره‌ای جز تقوا وجود ندارد و  انسان‌ها باید از فرصت‌ها بهره‌مند شده و عقل  خود را  پرورش دهند  زیرا این عقل سلیم است که انسان را به قرب الهی می‌رساند.

وی با تأکید به اینکه ایمان جاده لغزنده است، به شهادت امام حسین علیه‌السلام درصحنه عاشورا اشاره کرد و افزود: درست است که امام حسین علیه‌السلام درنبرد با سپاهیان دشمن به شهادت رسید اما ماندگاری حماسه حسینی سند این است که خود شهادت نوعی پیروزی است

پوررضا با اشاره به حضور بیش از دو هزار شهید روحانی در انقلاب اسلامی و تأثیرگذاری آنان در مسیر انقلاب گفت:   جوانان عزیز! همه  چشم امید ما به پاکی شماست.

امام‌جمعه موقت رشت با اشاره به مناسبت‌های هفته خطاب به مسئولین استان  گفت: وقتی شما مسئولیتی را قبول کردید آن مسئولیت را به نمایندگی از مردم دارید، پس بدانید که ملت ما برای انقلاب از همه وجودشان  گذشتند لذا  سعی کنید در مدیریت، خدا را در نظر داشته باشید.

پوررضا به گرامیداشت مقام شامخ شهدا و شهدای جاویدالاثر خطاب به جوانان گفت: بروید به خانواده‌های شهدا سر بزنید و با مسئله آتش به اختیاری که رهبری معظم نظام به آن تأکید دارد و معنویت خود را بالا ببرید.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.