سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید با حمایت از لیونل مسی گفت: مسی به همه آنهایی که باور نداشتند ثابت کرد بهترین بازیکن جهان است.

حمایت ویژه سیمئونه از ستاره آرژانتین/ لیونل مسی ثابت کرد بهترین بازیکن جهان است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آس، اتلتیکو مادرید شنبه در هفته هشتم لالیگا میزبان بارسلونا است. دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت: از این که کاستا نمی‌تواند بازی کند ناراحت نیستم چون او در حال تمرین کردن است و خود را به بهترین شکل ممکن، آماده خواهد کرد تا در زمان مورد نظر به تیم کمک و آن را به هدفش نزدیک کند.

سرمربی اتلتیکومادرید درباره بازی فرداشب اظهار کرد: بازی‌های مهم زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم. دیدار فردا به خاطر شرایط بارسلونا مهم به نظر می‌رسد. این تیم در لالیگا خیلی خوب بازی کرده و قدرتمند ظاهر شده است. آنها با غیبت نیمار به خوبی کنار آمده‌اند و با وجود از دست دادن چنین بازیکن توانمندی باز هم جنگندگی‌شان را حفظ کردند. این ویژگی در وجود جرارد پیکه، لیونل مسی و لوییس سوارس است. آنها به رقابت خود ادامه می‌دهند و آن را به دیگر بازیکنان تیم انتقال می‌دهند. بارسلونا در شروع فصل این موضوع را نشان داد.

سرمربی آرژانتینی افزود: سعی خواهیم کرد بازی را به نحو دلخواهمان پیش ببریم. کاملا واضح است که عمل کردن سخت‌تر از حرف زدن است. مسی بازیکن تعیین کننده‌ای است. می‌تواند ۶۰ دقیقه در بازی پنهان باشد اما در یک لحظه نتیجه بازی را عوض کند. من اولین  کسی نیستم که چنین جمله‌ای را می‌گویم. از همه مهم‌تر این است که مانند همیشه برابر این تیم بازی کنیم. با وجود این که نتوانستیم فاتح لالیگا شویم اما خیلی خوب برابر این تیم بازی کردیم. چالش ما حفظ این رقابت است و امیداورم با گلزنی بتوانیم در آن ثبات داشته باشیم.

آرژانتین بامداد چهارشنبه در آخرین دیدارش در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸  روسیه توانست با هت‌تریک مسی اکوادور را شکست دهد و به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کند. سیمئونه در این باره گفت: بازی را تماشا کردم. با آرامش بازی را نگاه می‌کردمو با وجود این که در لحظات نخست یک گل دریافت کردیم. مطمئن بودم می‌توانیم نتیجه مورد نظر را کسب کنیم. مسی شبی را رقم زد که همه مردم آرژانتین در انتظارش بودند و خواستار درخش ستاره تیمشان بودند. مسی در این بازی به کسانی که او را باور نداشتند نشان داد که بهترین بازیکن جهان است.

سرمربی اتلتیکو در مورد وضعیت آنتوان گریزمان اظهار کرد: گریزمان در سال‌های اخیر بازی‌های متفاوتی را به نمایش گذاشته است. او پارسال خیلی کمتر در جریان بازی بود و به همین خاطر روند گلزنی‌اش ثابت شده بود. گریزمان برای ما بازیکن مهم، تعیین کننده  و در خط حمله تیم تصمیم گیرنده است. شادابی او باعث می شود از فرصت‌های گلزنی بهره ببریم. بازیکنانی که او را همراهی می‌کنند متفاوت هستند. او در کنار بازیکنان تمام کننده مانند فرناندو تورس، کوین گامیرو و لوسیانو ویتو راحت‌تر بازی می‌کند. در این فصل بیش از همه آنخل کورئا در کنارش بازی کرده است. او اگر فردا آماده باشد باز هم گریزمان را در این خط همراهی خواهی کرد.

اتلتیکو پیش از این در لیگ قهرمانان اروپا مغلوب چلسی شد و سپس در لالیگا برابر لگانس مساوی کرد با این حال سرمربی آرژانتینی امتیاز از دست دادن احتمالی برابر بارسلونا را سومین لغزش پیاپی نمی‌داند. او در این رابطه گفت: برابر چلسی شکست خوردیم اما مقابل لگانس لغزش نداشتیم. بازی را مساوی کردیم همان‌طور که دیدارهای زیادی با تساوی به پایان می رسد. منفی‌نگر نیستیم و تنها به نکات مثبت توجه می‌کنیم.

سیمئونه درباره وضعیت چمن ورزشگاه اظهار کرد: من باغبان نیستم. من سرمربی هستم و ما وارد زمین می‌شویم تا خودمان را آماده کنیم.

سرمربی اتلتیکومادرید بارسلونا را بهترین تیم جهان ندانست و گفت: آنها یکی از بهترین‌های جهان هستند اما رئال مادرید اکنون قوی‌ترین تیم است. بارسا یکی از سخت‌ترین حریفانمان است و نتیجه دیدارهای این چنینی مشخص نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.